Creepypasta Wiki
Advertisement
Nie Ten artykuł wymaga poprawy!

Jeśli masz na niego pomysł zajmij się nim. W przeciwnym razie zostanie usunięty.

Jestem nastolatkiem mam 13 lat historia która mi się przydarzyła nie jest jedną z normalnych..

Wszystko zaczęło się gdy dostałem nowy telefon, był to Cubot NOTE 7 . Nie wyglądał jakoś dziwnie czy coś , nie był porysowany ani potłuczony był to nowy telefon. Pierwszy raz nie chciał się włączyć lecz za drugim razem już się włączył , na ekranie głównym widniał napis : witaj Piotrze. Skąd telefon mógł wiedzieć jak mam na imię skoro go wcześniej nie włączałem , zapytałem się mojej mamy czy może go wcześniej włączała i ustawiała coś ale ona powiedziała że nie . Pomyślałem sobie że może osoba testująca ten telefon miała na imię tak samo jak ja , nie myślałem nad tym za długo i zainstalowałem kilka aplikacji takich jak : Facebook i Messenger . Gdy o 1 w nocy oglądałem bylejakie filmiki na Youtubie zadzwoniła do mnie mama i powiedziała słowa które zmroziły mi krew w żyłach : Witaj Piotrze . Wypowiedziała dokładnie te same słowa które zobaczyłem w moim telefonie gdy go pierwszy raz włączyłem , po tych słowach rozłączyła się i gdy próbowałem do niej zadzwonić nie odebrała . oczywiście poszedłem do nie zapytać czemu mnie straszy ale gdy wszedłem do jej pokoju okazało się że spała . Następnego dnia gdy poszedłem się jej zapytać powiedziała że nie dzwoniła do mnie i nie mówiła takich rzeczy , w tamtej chwili pomyślałem sobie że albo dobrze kłamie albo mówi prawdę . Po 20 minutach od mojej rozmowy z mamą przyszło do mnie powiadomienie z telefonu o treści : witaj Piotrze , twoja mama wczoraj dobrze spała . Nie chciałem tego wszystkiego mówić mamie żeby jej niepokoić , tego samego dnia o 1 w nocy tym razem zadzwonił do mnie tata lecz nie mówił nic , mówiłem i krzyczałem do telefonu ale jedyną rzecz którą usłyszałem było buczenie , chciałbym jeszcze powiedzieć że mój tata w tamtym okresie miał nocne zmiany wiec nie miałem okazji sprawdzić czy tata chce mnie nastraszyć . następnego dnia również spytałem się taty o to ale powiedział że nic o tym nie wie . Po jakimś czasie przyszło mi powiadowienie o treści: witaj Piotrze , twój tata miał ciekawą nocną zmiane.

W tamtym momencie nie myślałem o niczym innym niż zniszczeniem tełefonu , wyszedłem na dwór przyszykowałem duży młotek położyłem telefon na kamieńu . Wziołem zamach i uderzyłem prosto w telefon , w tamtym momencie poczułem coś takiego jakby kopnoł mnie prąd ale nie tak lekko tylko z całej siły . Po tamtych wydarzeniach rodzice kupili mi nowy telefon , nic dziwnego więcej się nie działo, tylko moja mama i tata czasami wspominają o tym że dzwonie do nich tak gdzieś około 1 w Nocy i że mówię jakieś niezrozumiałe rzeczy. Po jakimś czasie poszedłem do tego kamienia na którym zniszczyłem ten telefon jedyne co tam znalazłem to jakaś płytka z napisem moduł56

Co to oznacza wole nie wiedzieć

Advertisement