Creepypasta Wiki
Advertisement
Creepypasta Wiki

Przez kolejne dni, miesiące, lata, dekady i wieki po Jego śmierci, ludzie mówili, że wróci. Apokaliptyczne wizje i przepowiednie Jego Powtórnego Przyjścia nie kończyły się przez dwa milenia. Przeróżne indywidua i grupy wysnuwały przypuszczenia oparte na ich interpretacji Świętej Księgi lub pokrywające się z charakterystycznymi datami.

2030 rok jest jedną z tych dat. Tego dnia, minęło prawie dwa tysiące lat od kiedy został On ukrzyżowany, według części historyków, w wieku 33 lat. Jednakże, religia, którą zapoczątkował, z czasem zaniknęła wśród większości Zachodniego społeczeństwa. Proroctwa i obsesja na punkcie Jego osoby, stały się bardziej ograniczone, kiedy społeczność zaczęła przechodzić na świecki tryb życia. Człowiek, który kiedyś był tak istotny w życiu ludzi, powoli zaczął znikać z karty historii.

Więc, gdy ukazał się po raz pierwszy 3 kwietnia, 2030 roku na niebie całego świata, większość myślała, że jest to po prostu żart. Jakiś niespotykany, technologiczny wyczyn, zaaranżowany przez grupę dowcipnisiów. Prima Aprilis właśnie się skończyło, więc może był to czyjś pomysł na spóźniony kawał. Jednak wkrótce, ludzie doszli do wniosku, że to niemożliwe. Szok i niedowierzanie ogarnęło ich, kiedy zrozumieli, że Człowiek na Niebie ukazał się każdemu, jako ktoś z ich własnej rasy, mówiący ich własnym, ojczystym językiem. To wtedy, wszyscy zaczęli uważnie słuchać, co miał do powiedzenia.

Powiedział, że była to długo zapowiadana Apokalipsa i jedynie najbardziej wartościowi będą mogli cieszyć się życiem wiecznym z nim, ze Stwórcą i ze swoimi, utraconymi bliskimi. Powiedział, że żeby zostać docenionym, każdy musi pozbyć się jak największej liczby grzeszników. Uważał, że sam nie może tego zrobić; Jego serce cierpiałoby zbyt mocno. W końcu, był On Bogiem miłującym. Dał ludziom jeden rok i ogłosił, że tylko ci, którzy poprzez swoje czyny zyskają Jego aprobatę, zostaną wpuszczeni do Raju. Reszta, będzie potępiona na zawsze.

Przekazał również każdemu osobiście, że w cokolwiek wierzył, to właśnie to była jego „prawdziwa” religia. Obracał wszystkich przeciwko nim samym. I choć połowa populacji Ziemi wciąż była żarliwie wierząca, niewiele czasu zajęło jej na brutalne wybicie się w ciągu zapewnionego roku.

Potem, stało się to. 2 kwietnia, 2031 roku, ci, którym udało się przetrwać, byli świadkami, końca Jego obecność na niebie. Została ona przerwana, tak jakby ktoś wyłączył projektor wyświetlający obraz. Nie mieli szansy na gorliwie wyczekiwane Wniebowzięcie i szansę ponownego ujrzenia bliskich.

Podjęliśmy ryzyko. Mieliśmy świadomość zaniku religijności w ich społeczeństwie. Wiedzieliśmy jednak, że był On najlepsza postacią, jaką mogliśmy im ukazać naszymi, przenoszonymi drogą powietrzną implantami. A teraz, wyręczyli nas, redukując o 80 procent swoją liczebność. Nasze ograniczone siły powinny sobie poradzić z ich resztkami, jeszcze przed rozpoczęciem wydobycia surowców z ich planety.

Autor: openforum2011

Źródło: 2030 A.D.

Tłumaczenie: Puck Norris

Advertisement