Creepypasta Wiki
Advertisement
Creepypasta Wiki

Zawsze kochałem Pokemony piękne stworzonka biegające po parku które można je złapać ale to nie było takie proste. Jeden z moich ulubionych pokemonów to Czarmander o albo Iwi. Słodki pokemon, którego najbardziej lubię. W wieku 7 lat chciałem zagrać w tą niewinną gierkę. po chwili se pomyślałem "hmm może kupie tą grę co by się stanęło" poszedłem do sklepu i kupiłem tą grę nazywało się: "Pokemon go Abandoned creatures". Znałem dobrze angielski i chyba to oznaczało... opuszczone stworzenia?. Przestraszyłem się ale wziąłem tą grę ze sobą. po powrocie do domu byłem podekscytowany.Jak najszybciej chciałem uruchomić grę na swojej konsoli. -Nostalgia...Pomyślałem Nie mając czasu zdjąć butów od razu włączyłem moją konsole.Sprzęt był bardzo stary więc włączał się dosyć wolno. W końcu się włączył. Gdy już byłą włączona pokazał mi się jumpscare Iwi. Bardzo się przestraszyłem ale intro było normalne włączyłem play. Na pokedexie wszystkie Pokemony były w normie ale jeden był trochę dziwny. To był Minum co się nazywało poprostu 5x iks nie wiem czemu, ale to było dziwne. Poszedłem se postacią swoją i spotkałem tam Vulpixa. Bardzo chciałem go złapać, więc zawalczyłem z nim.

Advertisement