Creepypasta Wiki
Advertisement
Nie.png Ten artykuł wymaga poprawy!

Jeśli masz na niego pomysł zajmij się nim. W przeciwnym razie zostanie usunięty.

Czy znasz jedną z często puszczanych na Cartoon Network bajek "Adventure Time" (Pora na przygodę)? Zapewne myślisz, że to zwykła bajka, w której młody chłopiec o imieniu Finn i jego towarzysz, Pies Jake, walczą ze złymi monstrami, ratują królewny i podróżują w różne zakątki świata, a przy tym często dokuczają Lodowemu Królowi. Jednakże, jeśli dobrze znasz tą serię i nie tylko oglądasz ją w telewizji, gdy nie masz nic do roboty, to chyba wiesz o różnych ciekawostkach, jak na przykład znakach, które zgapiono z popularnych firm lub filmów, albo dziwnych postaciach ukrytych w najmniej przypuszczalnych miejscach w kadrze. Jednak jest coś, czego warto posłuchać. Pozwólcie, że wam o tym opowiem, lecz krótko, gdyż nie mam dużo czasu.

Podczas jednego z odcinków Pory na Przygodę o nazwie "The Lich" znany w polsce jako "Król Zły", który był długim specjalnym odcinkiem, w pewnym momencie Lich ukazał Finnowi sny. W śnie pokazywał się często, ale gdy wszyscy wygłupiali się z byle powodu, Billie, którego Finn i Jake byli fanami, podczas sceny, gdy się uśmiechał, można było zobaczyć w ułamku sekundy przybranie makabrycznej postaci Króla złego. Nie wiadomo, co on tam robił, lecz podobno gdy twórcy filmu animowali dyskutowaną właśnie teraz scenę, jeden z animatorów gwałtownie zemdlał i spadł na szklany stół, przez co poważnie rozciął sobie ciało w wielu miejscach. Gdy zabrano go do szpitala, okazało się, że w jednej z ran na głowie spływała czarna ciecz. Co w tym dziwnego? Kiedy próbowali poważniej zbadać ranę poszkodowanego pacjenta, oczy zmieniły kolor na czarny, a zaraz po chwili zaczęły się rozpływać. Gdy zszokowani lekarze odeszli od animatora, o mało nie dostali zawału, gdy na podłodze ciecz, która skapywała z rany, przybrała kształt właśnie oto tej omawianej istoty z ułamka sekundy. Po chwili pacjent wstał na nogi i wgryzł się w jednego z lekarzy. Gdy reszta tylko zobaczyła całą sytuację, od razu uciekli z sali. Gdy już wrócili z ochroną i otworzyli drzwi, nikogo nie było. Jedyne, co było można dostrzec nowego to list.

Wybaczcie, że to zrobiłem, ale nie mogłem pozwolić, żeby o mnie zapomniano. Teraz możecie dokończyć mój uczynek zakończeniem odcinka. Będziecie o mnie pamiętali, a ja o was dzięki wiadomości podprogowej. Muszę istnieć, gdyż nie chcę zostać samotny na wieczność. Po obejrzeniu wszystkiego zapamiętacie mnie do końca życia, lecz nie próbujcie się mnie przyglądać pauzując mnie na ujęciu, gdyż stracę wtedy szacunek do was, a zrobić mogę nie wiecie ile.

—Lich

Można się z tego dowiedzieć, żebyś nie oglądał tego odcinka, ponieważ wejdzie do twojego umysłu przez przekaz podprogowy. Wybaczcie, że nie ma obrazów, ale Lich mi na to nie pozwala. Możecie wpisać "CREEPY Adventure Time subliminal Message" albo "easter egg found in adventure time", byle byście uważali na obrazek. Nie jest straszny, ale wywołuje wewnętrzny strach jak Smile.jpg. O dziwo po mimo tej sytuacji oraz tego że w wielu krajach Adventure Time jest cenzurowane to nikt z twórców nie postanowił wyciąć tego konkretnego momentu w żadnym kraju. Pamiętaj żeby uważać na niektóre rzeczy, inaczej może stać się wam coś BARDZO złego.

http://www.youtube.com/watch?v=JPX4EM7MQ8w

Advertisement