S1ema, to znowu ja, Dawcio2009, a to jest to kontynuacja Andrzej Duda.exe i Andrzej Duda.exe 2: Pościg, oraz crossover z Małpa pen 1s (nie moge dać link bo creepypasta wiki nie pozwala pszeklnestw) i Tajemnicza strona na Creepypasta Wiki.

Kiedy byłem już Andrzejem Dudą nie mogłem zrobić nic innego niż posłuchać. Jak mi kazano, udałem się pod dom Karola W., stanąłem przed jego oknem i zap ukałem. Odwrócił się wtedy, i sie wystraszył. Wybiłem wtedy szybę, i już miałem iść zaatakować Karola, gdy usłyszałem za sobą dźwięk. Przypominał coś pomiędzy warkiem a piskiem. Gdy się odwróciłem ujżałem nikogo innego niż PEN 1S MAŁPE. Wtedy PEN 1S MAŁPA mnie zjadł i zmienił się w Andrzeja Dudę. "It's all ogre now" Powiedział po czym zaczął gonić Karola W. Karol W, podobnie jak ja, zamknął się w swojej łazience. MAŁPA PEN 1S powiedział: "Karolku, wyjdź, alvo pujde do twojego brata, Krystianka." Karol się rozpłakał

Następne co słyszałem to kroki po schodach. MAŁPA PEN 1S, a włąściwie Andrzej Duda, szedł po schodach do pokoju Krystianka. Kiedy MAŁPA PENI5 otworzyla drzwi, ujrzała tam człowieka gw4 łcącego małego chłopca, z odciętymi kończynami i wydłubanymi oczami. Wtedy wiedziałem, że to nie jakiś zwykły Krystianek, Tylko słynny morderca, porywacz dzieci, zb czzeniec i schizofrenik, Krystian Wiaderko. Małpa Pen 1s zacząl nap 1er dal ać sie z Krystiankiem, i kiedy myślał że już wygra, drzwi za nim się otwarły. Karol W był w drzwiach z patelniom kturom p 1er do ln 0ł pen 1s małpie w łeb. Małpa pen 1s zawył z bulu i zkupkał sie pod siebie, o czym mnie wyr zygał i zmienił się w Swojom poprzedią formę. "Stop ideologii LGBT" - powiedziałęm, po czym wyskoczyłem przez okno i złamałem 7 kości. Nie mogłem się ruszyć ale słyszałem z pokoju Krystianka nap 1e rdal4ńsko długo, aż nie zemdlałem. Gdy się obudziłem, byłem z powrotem sobą w szpitalu. Policja wreszcie pochwyciła Krystiana Wiaderko, ale PEN 1S MAŁPA nie został nigdy schwytany. Mam nadzieję, że już nigdy go nie spotkam.

Hosseikun to pe dał

tak to wyglondało