Creepypasta Wiki
Advertisement

Kontynuacja ,, Baba is you". Zagranie w oryginalną grę pomaga zrozumieć pastę.

Po ostatnich wydarzeniach nie usunąłem ,,Baba is you" z dysku. Nie wiem czemu. Po jakimś czasie, postanowiłem uruchomić ją jeszcze raz. Wykupiłem płatnego antywirusa i odebrałem grze wszelkie uprawniania, na wszelki wypadek. Po uruchomieniu gry zobaczyłem normalny ekran startowy z nazwą gry oraz przyciskami : Graj, Opcję, twórcy. To wszystko było normalne. Kliknąłem graj. Miałem moją starą grę i dwa sloty na inne save'y. Wczytałem mój stary zapis, byłem na mapie świata. Trzy etapy były ukończone, czyli tak jak skończyłem ostatnio. Włączyłem czwarty. Zobaczyłem normalną planszę, to nie był etap czwarty ale mogłem się tego spodziewać. Były napisy: Baba is you, Flag is win, Wall is stop, True is not real. Wszystkie napisy obok czwartego były normalnie w grze. Wyjąłem ,,not" z czwartego napisu i dołożyłem na początek ,,Wall od stop". Otrzymałem ,,Not wall is stop" , przeszłem przez ścianę , zniszczyłem ten tekst i wchodząc w flagę wygrałem poziom. Wróciłem na mapę. Piąty poziom nie chciał się uruchomić, czwarty też. Włączyłem trzeci. Ten sam tekst: Baba is you, flag is win, game is. Zamiast game is you, jak zrobiłem ostatnio ułożyłem game is win. Pojawił się napis ,, Gratulacje " i przeniosło mnie do pulpitu. Ujrzałem napis: ,,Witaj, skoro to czytasz, pewnie grałeś w naszą grę. Skontaktuj się z nami, a poznasz prawdę". Na początku nie wiedziałem co robić, ale zobaczyłem migajacy w stylu gry napis : ,,Contact is here". Kliknąłem w to. Pobrał się jakiś program. ( czemu antywirus na to pozwolił???) Po uruchomieniu wyglądał jak okienko czatowania z messengera albo whatsapa. Kursorem była migająca Baba z gry. Wpisałem jakże lotny tekst:.,, Halo"Po chwili wyskoczyła odpowiedź :

-,,Witaj. Nie sądziliśmy, że kiedykolwiek ktoś do nas napisze. Jak mniemam, pragniesz poznać prawdę o życiu, wszechświecie i całej reszcie.

-Nie, poprostu dostałem link do strony pobrania tego kiepskiej jakości komunikatora po tym jak wygrałem w trzeci etap zcrackowanej ,,Baba is you".- odpisałem poirytowany

Kontynuacja : Baba is you cz3

Advertisement