Creepypasta Wiki
Advertisement

Kolejna pasta z serii Baba is you.

(Ciekawe czy ktoś na nią czekał?)

- "Ah,  tak. Nie spodziewaliśmy się że jesteś taki sprytny."- po chwili pojawiła się wiadomość.

-"Mam to uznać za komplement czy przeciwnie?" - zapytałem bo nie miałem pomysłu co robić dalej.

-"To nie ma znaczenia. Ważne, że w końcu jesteś."

-"Czemu? O co w tym chodzi?" - napisałem, ale nie uzyskałem odpowiedzi.

Postanowiłem przeszukać jeszcze raz kanał na YouTubie. Próbowałem dostać się do filmu instrukcja dwa wpisując podmieniając link do części pierwszej słowa "jeden" na "dwa" ale nie działało. Po kilku dziesięciu minutach okienko czatowe wyświetliło wiadomość:

-"Na chwilę poszli, udało mi się dostać do komputera. Nie baw się z nimi dalej. To się dla Ciebie źle skończy, tak jak było w moim wypadku. Ktoś wraca więc muszę szybko wysłać tą wiadomość, nie będę się rozpisywał. Usuń wszystko co z tym związane i zapomnij o tym dla własnego dobra"

Przez chwilę patrzyłem na to zdziwiony, po chwili ta wiadomość zniknęła i nic się nie pojawiło. Pomysłem że to pewnie napisał jakiś inny człowiek który ściągnął tą samą zhalowaną grę co ja i doszedł. Do końca.

Postanowiłem zbadać samą grę. Szybko sprawdziłem kiedy pobrałem plik z grą, następnie historię wyszukiwania z tego dnia. Była tam strona https://ocenodgames.com/babaisyou. Szybko zrozumiałem wtedy dlaczego pobrana przeze mnie gra była zhakowana. Strona wyglądała identycznie do Oceanofgames z którego korzystam i nie zauważyłem różnicy, która była w linku. Po chwili zobaczyłem przycisk "Back to main page" i go kliknąłem. Pojawił się ekran jak z oceanofgames tylko jedynymi grami były : "Baba is you", "BabaisyouChat" oraz "plik3.exe". "Babaisyouchat" był tym samym plikiem co czat który pobrał mi się z gry, więc sprawdziłem antywirusa i zacząłem pobierać "plik3.exe" .....

Advertisement