Creepypasta Wiki
Advertisement

Biuro 7734

Witam w piekle mój przyjacielu. Nie, to nie jest to czego się spodziewałeś po pierwszym przybyciu tu, ale bądź co bądź, to prawda.

Piekło jest pracą biurową. 

Nie wygląda najgorzej jak na piekło, prawda? Praktycznie wymarzona praca w porównaniu do jezior ognia i tych spraw. Mam na myśli, że to nie jest jedno z tych biur z funky feng shui i modnymi kolorami z barami i z organicznymi sokami. To nie jest nawet gospodarstwo kabin, w których masz przynajmniej malutki skrawek prywatności podczas pracy. 

Nie, to tylko biuro z otwartą przestrzenią. Nic, tylko biurka: rzędy szarych metalowych biurek pod chorowitym, fluorescencyjnym oświetleniem. Ludzie siedzący przy biurkach są twoimi nowymi współpracownikami. Możesz usłyszeć od czasu do czasu kaszel lub pociąganie nosem, ale w przeważającej części jesteśmy bardzo cicho.

Dlaczego?

Ponieważ główkujemy, oto dlaczego. Myślimy bardzo mocno o pustych kartkach papieru na naszych biurkach.

Ty też masz jedną. Jest to standardowa karta indeksu 3x5, z jedną czerwoną linią na górze i dziesięcioma niebieskimi pod spodem. Żadnych ozdobnych komputerów, tylko zwykła, prosta kartka z indeksu.

Ale to bardzo ważna kartka. Będziesz otrzymywał po jednej nowej codziennie i jeśli dobrze ją wypełnisz to masz wolny wieczór. 

Co jest tak wspaniałego w wolnym wieczorze?

Cóż, dzień w piekle może być jak praca w biurze, ale noce to już zupełnie inna sprawa. Nocą możemy skończyć z ognistymi mrówkami włażącymi do naszych uszu, albo tańcząc boso na potłuczonym szkle. Nasze oczy przeszyte, języki rozdrobnione, a jelita powyciągane. To się dzieje w miłe noce. Zazwyczaj jest znacznie gorzej. 

Dlatego te kartki z indeksów są takie ważne.

Myślałeś, że diabły i demony są na tyle twórcze aby wymyślać te kary? Spróbuj powiedzieć gronie ludzi, że jeden z nich dostanie wolny wieczór jeśli wynajdzie najbardziej zmyślną torturę dnia. Demony nie mogą konkurować z naszą kreatywnością. 

Ale hej, to prawie marnowanie czasu.

Mamy czas do wrzucenia naszych kart do okna podpowiedzi przed upływem 5:00. Życzyłbym ci powodzenia, ale oznaczało by to pecha dla mnie, więc wiesz...

Ah, czekaj… widzę to spojrzenie w twoich oczach. Myślisz o połączeniu wszystkich razem w zespół i pisania mniej bolesnych tortur, jak katar czy ranienie mniej ważnych części ciała, prawda?

Cóż, zapomnij o tym. Nie ważne co robisz, tutaj zawsze będziesz zdradzony, wiesz? Może będzie was więcej, ale zawsze znajdzie się jakiś głupi, samolubny lub po prostu okropny d*pek, który zniszczy wszystko. Jeśli mi nie wierzysz, oznacza to, że nie znasz swoich współbraci zbyt dobrze.

Albo nigdy nie pracowałeś w biurze.

Ale nie martwił bym się o ciebie. Po dzisiejszej nocy, jestem pewien, że załapiesz.

Tłumaczenie: Mafa666

Źródło: Office 7734

Advertisement