Creepypasta Wiki
Advertisement
Creepypasta Wiki

Jeśli szukaliście kolejnego opowiadania o plikach, które robią nie wiadomo co, to źle trafiliście, i co mogę Wam powiedzieć abyście zamknęli tą stronę, bo tutaj nic nie znajdziecie.

Wszystko zaczęło się w 2007, kiedy powstał pewien film, którym będę go nazywać nazwą potoczną którą nadano filmowi "Braindestroyer". Chodzi o to że autor nie nadał tytułu swojemu dziełu. Film został opublikowany na Youtube w kwietniu 2007 roku, a pod koniec maja został usunięty ze względu na "szkodliwą treść".

Film przedstawiał szybko migoczące kształty w jeszcze szybciej zmieniających się kolorach oraz bardzo piskliwe, niezidentyfikowane dźwięki. Co niepokojące, te dźwięki po 16-krotnym zwolnieniu brzmią jak wołania o pomoc przez dzieci, starców i dorosłych. Film trwał 4 minuty i 14 sekund, a podczas oglądania widz wchodził w stan jakby apatyczny, był jakby "wyłączony" z tego co go otaczało. Po zakończeniu seansu oglądający skarżył się na przeszywający ból głowy oraz chęć natychmiastowego zaśnięcia.

W 2011 roku przeprowadzono badanie, w którym uczestniczyli śmiałkowie chcący obejrzeć ten film. U wszystkich badanych stwierdzono ból głowy, a u 3 na 5 znaczne osłabienie organizmu, chęć położenia się do łóżka. Po połowie godziny objawy ustąpiły, ale osoby były bardzo nadpobudliwe.

Wreszcie dowiedziono, co ten film robi takiego z mózgiem człowieka. Zalewa go informacjami które wywołują konflikty między półkulami. To zaczyna doprowadzać do ostrej migreny, zasłabnięć, a nawet do wymiotów płynów ustrojowych i trwałego kalectwa.

Jedno pytanie pozostaje niewyjaśnione.

Kto stoi za tym filmem i w jakim celu go stworzył?

Advertisement