Creepypasta Wiki
Advertisement
Delete-icon.png Ten artykuł został oznaczony jako kwalifikujący się do ekspresowego skasowania.

Uwaga to jest moja pierwsza creepypasta więc proszę nie roboić hejtu - Sesegirl666

Byłam bardzo wielką fanką Brawl stars miałam dużo pluszaków, gadżetów i innnych żeczy powiązane z tą grą. Pewnego dnia gdy se grałam Bibi w trybie starcie solo pokazał mi się komunikat z napisem "błąd brakuje ciebie tu". Uznałam to za jakiś psikus, że strony SUPERCELLA więc nacisnęłam ok i dalej grałam. 

Miałam pierwsze miejsce i zdobyłam 10 pucharów :D. Znowu pojawił się ten sam komunikat ale tym razem nacisnęłam "chcę do was walczyć". Po kliknięciu przycisku miałam dziwne uczucie jagby ktoś obierał mnie ze skóry albo jakbym krwawiłam. Zobaczyłam jakąś paskudną mordę i zendlałam. Obudziłam się w dziwnym, kolorowym pomieszczeniu a potem usłyszałam głos "witaj, jesteś teraz jednym z zadymiarzy a twoje nowe imię to Colette". 

Nie wiedziałam czy cieszyć się czy płakać ale bałam się... Nie mogłam wyjść i miałam ochotę kogoś zabić... Stałam się zadymiarzem w Brawl stars i ty też będziesz i po co to czytałeś/aś? 

Advertisement