Creepypasta Wiki
Advertisement
Creepypasta Wiki

Candyman, a właściwie Daniel Robitaille, był czarnoskórym synem niewolnika. Podczas wojny

Candyman w wersji filmowej.

domowej w Luizjanie został wynajęty przez zamożnego właściciela ziemskiego jako portrecista białej arystokratki, Catherine Sullivan. Z młodą dziewczyną z wyższych sfer połączył go namiętny romans. Ojciec Catherine, dowiedziawszy się, że jego córka jest w ciąży, zdecydował się wymierzyć hańbiącemu dobre imię rodu Sullivanów, Robitaille'owi, sprawiedliwość na własną rękę. Wraz ze wspólnikami wyprowadził malarza w pole i tam rozpoczął dokonywanie egzekucji. Torturował Robitaille'a, odcinając mu zardzewiałą piłą prawą dłoń. Następnie posmarował jego obnażone i krwawiące ciało miodem i pozostawił na pastwę losu rojowi pszczół. Tłumy gapiów towarzyszących zajściom podczas tortur niewolnika zawzięcie i z pasją krzyczały "Candyman!". Przed tragiczną śmiercią Robitaille'a, na miejscu pojawiła się Catherine wraz ze swoim atrybutem - zwierciadłem. Choć Sullivan i współsprawcy zbrodni odciągnęli ją z miejsca tortur, dusza Robitaille'a utknęła w zwierciadle kochanki.

Podobno jeśli wypowiesz jego imię 5 razy, pojawi się. Może to być gdziekolwiek, ale największą szansę na powodzenie masz robiąc to przed lustrem - wówczas powinien pojawić się za Twoimi plecami.

A gdy już się obrócisz, ujrzysz jego zmasakrowane ciało; hak, który zastępuje mu odciętą dłoń.

Creepypasta przerobiona przez: Luzerka1212

Advertisement