Creepypasta Wiki
Advertisement

Dystrybucja: przez Internet

Pierwsza wzmianka: 2012 (?) - brak dokładnych danych

Opis

To dość dziwna historia, nawet jak na standardy pliku 21, ale jednocześnie intrygująca i interesująca. Odbija się echem paranormalnych tajemnic zarówno świata gry, jak i prawdziwego świata ...

Trudno dokładnie określić, kiedy ta historia się zaczęła. Według niektórych doniesień, na początku 2012 roku pierwsze wzmianki o dziwnym pliku cheat.zxz pojawiły się w sieci po raz pierwszy. Ten plik został opisany na kilku forach poświęconych słynnej grze społecznościowej The Sims 3. Chodziło o to, że istnieje tajny kod, który pozwala zdobyć nieograniczoną ilość pieniędzy i dowolnego przedmiotu, ale także ujawnić pewien sekret gry (w oryginale brzmi to tak: „gra społeczna - pokój”) świata. Ale żeby dostać upragniony plik z kodem (oczywiście był to cheat.zxz), trzeba było rozwiązać pewną zagadkę ... Ale która z nich, opinie różniły się, a ich dyskusje były bardziej jak „plotki z gruz."

Główne pomysły były następujące:

1. Musisz znaleźć w sieci (w społecznościach graczy The Sims 3) pewną zagadkę (tekst, wiadomość, plik tekstowy), rozwiązując, którą możesz zdobyć pożądany plik.

2. Musisz znaleźć w sieci (w społecznościach graczy The Sims 3) pewien dodatek, za pomocą którego możesz pobrać ten plik.

Po jakimś czasie latem 2012 roku wiadomości od użytkowników zaczęły pojawiać się w sieci od razu na kilku forach i społecznościach gamingowych niezależnie od siebie (?) Że rzekomo udało im się wyjawić tajemnicę ... Jednak co ich skłoniło tak daleko od dżungli gier, że byli gotowi zrobić wiele, aby z niej zrezygnować.

Historia[]

Po raz pierwszy zasłona tajemnicy została zerwana przez pewną Katty w czerwcu 2012 roku, po opublikowaniu na forum gier wiadomości, że udało jej się znaleźć dziwny dodatek do gry The Sims 3, zwany „ZXZ_Temple”. To była jakaś dziwna piramidalna konstrukcja ze szklanymi ścianami (nawiasem mówiąc, nie jest do końca jasne, jak została stworzona za pomocą zwykłego edytora w grze). Wewnątrz budynku znajdował się pewien labirynt, którego przejścia zwieńczono łukami, po bokach których znajdowały się standardowe maski słoneczne (takie są w zestawie gry). Ale (!) Wszystkie maski różniły się kolorem i najwyraźniej była jakaś logika w ich rozmieszczeniu.

Pośrodku budynku znajdowała się kamienna ławka i to wszystko ... Ale z jakiegoś powodu jej sim nie mógł się tam dostać.

Katty opublikowała dodatek online, ale większość graczy go nie uruchomiła. Jednak ci, którym udało się go uruchomić, chcieli rozwiązać zagadkę „szklanej piramidy”. A teraz, miesiąc później, Katty donosi, że udało jej się rozwiązać zagadkę i uzyskać odpowiedź. Wieczorem tego dnia obiecała opublikować w sieci dowody, że posiada plik cheat.zxz, ale nie pojawiła się ponownie w sieci (ani na forum gier, ani w sieciach społecznościowych). Bardzo szybko okazało się, że Katty zaginęła, opuszczając dom i udając się do sklepu (do dziś jest wymieniona jako zaginiona).

Następnym na liście zaginionych jest niejaki Mike Dakoty, który również zniknął ze swojego pokoju w akademiku. Po pewnym czasie prawie wszyscy użytkownicy tej gałęzi zniknęli w dziwnych okolicznościach (w każdym razie żaden z nich nie był online do dziś).

Jesienią 2012 roku forum zostało trwale zamknięte (zniknął również administrator forum - według plotek). A cała korespondencja i informacje również zostały zniszczone.Na początku 2013 r. Plik cheat.zxz pojawił się w Internecie w jednej z internetowych kolekcji kodów do ściągania. Jednak opis nie mówił nawet o grze The Sims 3. Mówiono, że jest to tajny kod do GTA San Andreas, który umożliwia rozwiązanie zagadki Kultu Epsilon (zagadka gry wymyślona przez RockStar, która ma nie został rozwiązany przez 8 lat). I znowu w opisie brzmi tajemnicza fraza: gra społeczna - pokój.

Po chwili plik zaczyna rozprzestrzeniać się w sieci pod pozorem tajnego kodu do popularnych gier. I zaczyna nawiedzać go legenda o zaginionych ludziach, którzy próbowali zrozumieć jego sekret ...

Dochodzenie

Znalezienie oryginalnego pliku cheat.zxz, pomimo wzmianek w kilku społecznościach oszustów w Internecie, okazało się niezwykle trudne. Okazało się, że w niektórych z tych społeczności internetowych plik ten ma jakieś okultystyczne znaczenie: przeklęty plik itp. Jednak w ten czy inny sposób plik został uzyskany. Co dziwne, ale nie ma w tym kodu do oszukiwania ...

Sam plik jest zwykłym plikiem tekstowym z rozszerzeniem .zxz. Rozmiar - 40 KB. Data utworzenia - 11.11.2011. Plik zawiera obraz ascii o wystarczająco dużym rozmiarze (aby doprowadzić go do rozpoznawalnego stanu, musieliśmy wybrać czcionki). Rysunek przedstawia ławkę z łukiem w tle, przez którą widać pewien korytarz utworzony przez podobne łuki (widać to w starych wnętrzach). Pierwszy łuk jest zablokowany konstrukcją przypominającą krzyż. Niektóre symbole słoneczne wiszą po obu stronach łuku, prawdopodobnie nawiązując do masek słonecznych w The Sims 3.

Spójrz na własne ryzyko!

Biorąc pod uwagę opis legendy, można założyć, że rysunek przedstawia centralne pomieszczenie ZXZ_Temple, ale nie można tego zweryfikować, ponieważ nie znaleziono samego dodatku. Sam plik nie wykazuje żadnych paranormalnych właściwości - jest to zwykły rysunek ascii.

To mógłby być koniec badania, gdyby nasz grafik nie odkrył dziwnej cechy wizerunku sklepu.

Na plecach i siedzeniu znajduje się wiele odstępów między symbolami, najwyraźniej oznaczających nieregularności w reliefie lub grze cieni. A więc - okazuje się, że nie są one w przypadkowej kolejności (w przeciwieństwie do reszty obrazu). Po przeanalizowaniu danych stało się jasne, że jest to złożony szyfr trójargumentowy (bardzo rzadka technika kryptograficzna stosowana tylko podczas pracy ze specjalnym sprzętem - trójskładnikowymi procesorami logicznymi).

Ze względu na brak niezbędnego sprzętu w grupie badawczej nie jest możliwe rozszyfrowanie informacji o kodzie. Ale tajemnice tej historii nie kończą się na tym. Rozszerzenie pliku i nazwa dodatku do The Sims 3, odniesienia do Kultu Epsilon w GTA San Andreas prowadzą nas do dziwnej matematycznej wirtualnej sekty „ZXZ Cult”. Pomimo tego, że jest to sekta czysto wirtualna i pozornie komiczna, sprawia wrażenie prawdziwej tajnej społeczności, dającej jednocześnie spore możliwości.

Trochę o kultowym ZXZ

Przypuszczalnie kult (tu i dalej w tekście należy raczej rozumieć jako rodzaj rozproszonego ruchu internetowego, który nie ma wyraźnego centrum i hierarchii) pojawił się w sieci na początku 2007 roku. To bardzo skryta wirtualna społeczność, o której praktycznie nic nie wiadomo.

Kult jest prawdopodobnie pochodzenia czeskiego. Jednak nie udało nam się tego zweryfikować. Kult nie ma żadnych oficjalnych kontaktów poza stałą pocztą na oficjalnej czeskiej domenie (ze względów etycznych jej nie uwzględniamy). Kult nie ma strony internetowej, chociaż w sieci istnieją odrębne strony, zwykle hostowane na drugorzędnych darmowych domenach (wyłącznie w języku angielskim). Chociaż często istnieją strony w języku rosyjskim. Treść tych stron jest zwykle równie tajemnicza, jak sam kult.

Nic nie wiadomo o skrócie ZXZ, ale uważa się, że pomimo tematu kultu (sekty matematycznej) ma on odniesienia do run skandynawskich.

Główna idea kultu: wywyższenie pewnego kodu numerycznego, który jest oszukiwaniem na całe życie.

Cała „filozoficzna” część kultu sprowadza się do następujących stwierdzeń:

[1] Liczby rządzą wszystkim.

[2] Prawda w matematyce.

[3] Bóg-programista świata.

[4] Stworzył wszechświat.

[5] Wszechświat to gra.

[6] Dał cheat Wybranemu.

[7] Cheat to dwie liczby.

[8] To jest! Specjalne! liczby.

[9] Nie ma innych.

Tylko ten, kto zna te liczby, może rządzić przeznaczeniem.

Co ciekawe, wyznawcy kultu uważają się za wybrańców i wierzą, że te specjalne liczby przynoszą im bogactwo (w sieci jest na to sporo dowodów). Jednak członkowie kultu zazdrośnie strzegą tajemnicy liczb, więc nikt jeszcze nie nauczył się cenionego kodu.

wnioski

Badania doprowadziły nas do tajnej wirtualnej organizacji, nawiązującej do kultowej tajemnicy gry GTA (Cult of Epsilon), tajnej gry w wirtualnej przestrzeni The Sims 3. Wszystko to przypomina ciekawą łamigłówkę, zaprojektowaną z myślą o zaspokojeniu pragnienia. za sekrety wielu graczy.

Nie da się teraz nic jednoznacznie powiedzieć. Zapewne legendy gier i atmosfera tajemniczości dały początek czymś bardziej realnym, jak kult ZXZ, ale być może na odwrót, pewna tajna społeczność wkroczyła do wirtualnego świata gier, aby za ich pośrednictwem wyjawić swoje sekrety.

Wyrażenie: społeczna gra - pokój można przetłumaczyć jako społeczną grę - pokój - pojawia się w najnowszej teozofii iluminatów i oznacza prawa rządzące społeczeństwem.

Kontekst runiczny ZXZ ma znaczenie jedności dwóch zasad.

Снимок

ZXZ_Temple

Advertisement