Creepypasta Wiki
Advertisement

Z notatek Jakuba (nazwisko nieznane)

24.08.1956

Niedawno zakończyła się wojna w naszym kraju, lecz nadal coś się dzieje niepokojącego. Wszyscy mówią o zjawie odwiedzającej nasze lasy, która wybija wszystkie zwierzęta. Moim zdaniem, to tylko PRL.

25.08.1957

Rok później ciągle nawiedza nas ta zjawa, lecz nikt jej nie widział. 

26.08.1957

Przechadzałem się ciemniejszą stroną lasu, razem z moją dziewczyną. Ptaki śpiewały, jak gdyby na ostatnim oddechu. Coś zawyło przeraźliwie. Moja dziewczyna, Kasia, wtuliła się we mnie. Bała się.

30 min później.

Nie mam pojęcia co się stało, Kasia padła na ziemie i zaczęła się trząść. Po chwili wstała z nienaturalnym uśmiechem na ustach, mówiąc:

— To co? Idziemy stąd? Czeka cię noc pełna przygód! 

Pociągnęła mnie za krawat w stronę naszego domku, nad jeziorem. Ciekawe c.. (plamy krwi zakryły resztę zdania)

Z notatek milicji

"Odnaleźliśmy dwa ciała, w stanie mocno zmasakrowanym. Chłopaka, z wyglądu na około 25 lat i dziewczynę z wyglądu na 30. Obydwa ciała miały odkrojone łokcie i kolana. Brzuch dziewczyny był w stanie otwartym, brak jelit, żołądka, płuc i serca. Z jej żył wydobywała się czarna maź. Chłopak miał odcięte palce u stóp. Oczy kobiety, źrenice i tęczówki, były całkowicie czarne. Czerń powoli rozprzestrzeniała się wokół oczu, przemieszcza się kolorując poliki i płat czołowy w kolor czarny. Kobieta się poruszyła, wydała jęk. Zaczęła wymiotować czarną mazią, po czym krzyknęła, że ona nadchodzi. Po naszym dochodzeniu można wywnioskować, że mężczyzna jak i kobieta, byli wyznania satanistycznego, więc owe obrażenia mogą być spowodowane nie udanym egzorcyzmem."

Nagle obydwu milicjantów podniosła owa dziewczyna, wyszeptując:

— Oni słyszeli mój czarny krzyk, a wy zobaczycie me czarne oczy. Żaden z przyjaciół was nie zaskoczy. Ja was zabiję, a wy zabijecie, bo taka ma wola na tym świecie. Ja opuszczam jej ciało i idę w was, bo skończył się wasz czas.

Dwójka policjantów padła na ziemię, a czerń zmieniła ich oczy tak jak miała ich nowa siostra. 

Ciemne oczy miała, choć tego dziewczyna nie chciała.

Dzięki za przeczytanie tej creepypasty, jest to moja pierwsza, więc proszę patrzeć z przymrużeniem waszych "czarnych dusz".

Advertisement