Creepypasta Wiki
Advertisement

Ludzie są najinteligentniejszymi organizmami na tej planecie. Skomplikowane maszynerie, satelity, internet, antybiotyki, aż trudno uwierzyć jak to wszystko się zaczęło od odkrycia ognia. Na przestrzeni tysięcy lat ludzkość ulepszała swoje życie, poprawiała warunki życia, aby być coraz bardziej bezpieczna, aby znajdowała się z dala od jakichkolwiek zagrożeń. Po to właśnie stworzono prawo, kary, aby ludzie nie zabijali się jak jakieś cholerne zwierzęta. Stworzono także komputer, telefon komórkowy, nierozłączną część życia współczesnej cywilizacji, po to, aby nie ruszać siedzenia, aby przekazywać wiadomość osobie, która znajduje się daleko od adresata, aby komunikować się z całym światem, aby informować ludzi na całym świecie o potencjalnym zagrożeniu, aby kształtować ich światopogląd, tak jak tego chcą ludzie z wyższych sfer, i po to, aby się odstresować, grając w gry komputerowe lub przeglądać strony internetowe. Nasze życie jest coraz lepsze, jesteśmy bezpieczni, jest nam wygodnie. Ludzi jest coraz więcej, mniej osób ginie, nowoczesna technologia pozwala nam powoli stawać się czymś w rodzaju bogów.

Oczywiście, nie każdy człowiek ma tak wygodnie. Narzekamy na brak papieru toaletowego, o chwilowy brak połączenia internetowego, o rozładowaną baterię telefonu, o to że jedzenie wygląda brzydko, i wyrzucamy je bezmyślnie do śmietnika. Tymczasem, gdzieś w Afryce lub w innej biedniejszej części świata, ludzie powoli umierają z głodu.

Żal mi ich wszystkich, wiele ludzi tak mówi w myślach, żrąc tłuste, wielkie jedzenie.

Jednak co będzie potem? Co stanie się z ludzkością? Nasze dzieci, nasi potomkowie będą bezpieczni? Co będzie miliony lat później. Zniszczy nas wojna? Globalne ocieplenie? Katastrofy naturalne? Zaraza? Meteoryt? Fakt, na pewno Ziemię i parę innych planet za kilka miliardów lat zniszczy Słońce, ale może nasza technologia pozwoli nam przemieścić się na inne planety, w jakiś sposób je zasiedlić, by nasi potomkowie tam żyli? Czy ludzkość może przetrwać przez te kilka, lub więcej miliardów lat? Czy to w ogóle możliwe, czy ludzkość jest na tyle inteligentna, aby rozpocząć życie na innej planecie?

Faktem jest to, że prędzej czy później wszystko kiedyś upadnie, zakończy swoje istnienie, tak jak nasze życie.

Advertisement