Creepypasta Wiki
Advertisement

Anna nigdy nie miała łatwego życia. Jej mama umarła, gdy ta miała 6 lat. Po tym zdarzeniu jej ojciec wpadł w depresję i zaczął pić.

Dziewczynka wróciła ze szkoły. Była przygotowana na to, co ujrzy. O dziwo, na kanapie nie znalazła pijanego ojca. Stwierdziła, że wyszedł z kumplami, tak jak to często robił.

— Tato! Wróciłam! — zawołała Ania.

Nie dostała odpowiedzi.

— Ojciec pewnie wróci późno... — wyszeptała i poszła zrobić obiad. W tym czasie usłyszała huk.

Postanowiła przejrzeć dom w poszukiwaniu źródła hałasu. Zeszła do piwnicy. Przed sobą znalazła stertę listów. Były to listy od komornika. Niedaleko listów znalazła kopertę podpisaną "Dla Ani". Znajdowały się tam wszystkie notatki jej ojca. Ostatnia najbardziej ją przeraziła. "W kopercie pod stołem na strychu są pieniądze. Jeśli to czytasz, proszę, spłać długi." Dziewczynka popłakała się. Zapomniała, po co w ogóle tu zeszła. Nadal nie znalazła źródła huku. Postanowiła pójść na strych, tak jak było napisane w liście.

Upadła na kolana i zaczęła panicznie krzyczeć. Zobaczyła swojego ojca... martwego. Powiesił się na kablu. Obok znalazła liścik: "Dołącz do mnie, córeczko..."

Advertisement