Creepypasta Wiki
Advertisement
Nie Ten artykuł wymaga poprawy!

Jeśli masz na niego pomysł zajmij się nim. W przeciwnym razie zostanie usunięty.

Wiem, że jest to dla mnie nieetyczne w taki sposób postępować, ale co innego miałem zrobić? Media okrzyknęły mnie bohaterem, nazywali mnie tak we wszystkich nagłówkach. Miałem pomóc tysiącom dzieci w fatalnym stanie psychicznym. Pomimo mojej winy na temat mojego oszustwa, musiałem przejść z moim planem, otrzymałem wszystkie niezbędne środki dla mojego projektu i nadszedł czas, aby go rozpocząć. Nie było dużo trudu w znalezieniu obiektów testowych, wielu rodziców rozpaczliwie zapisywało swoje dzieci w nadziei, że mogę uleczyć ich choroby.

Oczywiście, te dzieci były bez wartości dla moich badań, potrzebowałem dziecka zdrowego umysłu. Po wyleczeniu ich (nie wzywając oczywiście rodziców) obiekty były gotowe do moich celów, na szczęście udało mi się także zwerbować kilka osób z grupy kontrolnej. Te dzieci były zdrowe na umyśle i ciele, one miały być leczone, ale oczywiście zacząłem na nich eksperymentować. Pierwsze kilka dni badań spędziłem robiąc skany mózgu wszystkim obiektom, miałem administrować testy osób ze schizofrenią. Wstępne badania z grupą kontrolną wykazały szczątkowe informacje o tym jak umysł dziecka może mieć tak potężną wyobraźnię. Postanowiłem zmienić sposób. Prosiłem obiekty do zaangażowania się w grę ze sobą, to zachowanie będzie zachęcać dzieci, by wykorzystać swoją wyobraźnię.

Badania te były znacznie bardziej udane, a po kilku próbach w końcu znalazłem to, czego szukałem. W mózgu dziecka znajduje się szereg sygnałów neurologicznych, które tworzą żywe obrazy. Po miesiącach badań byłem na drodze do stworzenia serum. W tym czasie wiele osób, zarówno wewnątrz jak i na społeczności naukowej zaczęli kwestionować moje badania. Minęły miesiące, a postępy nie zostały poczynione w kierunku wyleczenia schizofrenii, dotacja została zatrzymania, bo dochodzenie było prowadzone w moim laboratorium. Głupcy nigdy nie uświadomią sobie niesamowitą moc mojego odkrycia. Jest rzeczą oczywistą, że grożono mi wieloma pozwami przez rodziców obiektów badawczych. Jak wiesz moje imię zostało zszargane we wszystkich programach informacyjnych jako kłamca i oszust. Moja kariera została zniszczona, ale nadal, żadna z tych rzeczy nie miała znaczenia.

Miałem serum, a ja żyję jak chcę. Nie wahałem się przed wstrzykiwaniem substancji chemicznych do mojego krwiobiegu, emocjonujące efekty były niemal natychmiastowe, widziałem rzeczy, jakich nigdy przedtem nie widziałem. To było dla mnie jasne, że nie tylko otrzymałem zwiększoną wyobraźnię, miałem dużo większą niż jakiekolwiek inne dziecko. Byłem szczęśliwy, spędziłem prawie cały dzień siedząc, wyobrażając sobie cudowne i piękne rzeczy. Wyrok się zaczął gdy zapadła noc.

Leżałem w łóżku prawie śpiąc, gdy usłyszałem głośne walenie w oknie. Natychmiast wyskoczyłem z łóżka patrząc w noc za oknem. Chciałem wierzyć, że to była gałąź uderzająca o okno, ale co to mogło być? Byłem ścigany, śledzony przez nieznanego oprawcę. Byłem pełen poczucia strachu i przerażenia, jakiego nigdy nie czułem. Zacząłem sobie wyobrażać przerażające rzeczy. Widziałem moje najgorsze obawy przechodzące do rzeczywistości i nie było ucieczki. Płakałem i płakałem, tuląc się w rogu pokoju i zamknąłem oczy, starając się zablokować te straszne wizje.

To nic nie dało, przerażające wyobrażenia nadal wypełniała mój świadomy umysł. Nigdy nie udało mi się wyspać, a nie miałem świadomości upływu czasu, świt powoli wkradał się w nocy. Ten cykl terroru trwa trzy dni i już nie mogę tego wytrzymać. Nagle poczułem obok siebie czyjąś obecność, coś dotyka moich pleców, to one przyszły po mnie. Mój największy koszmar, jest tu strasząc i nękając mnie. To istota lub istoty (zależy czego się boisz) są wszędzie nękając żywe stworzenia, napełniając je strachem. Pytasz pewnie, DLACZEGO? To ich życie, do tego zostały stworzone. Załączonym do niniejszego listu jest to, co zrodziło ten koszmar, proszę na miłość boską zniszcz to inaczej będą jeszcze silniejsi. Nawet nie używaj tego, bo będzie jeszcze gorzej, po prostu zniszcz to. Chcę zrobić to sam bardziej niż cokolwiek innego na świecie, ale oni mi nie pozwalają. Uważaj na siebie bo siedzą w twojej głowie widząc za dnia wszystko to co ty. Czując, co napełnia cię niepokojem, wróci z ich pomocą ze zdwojoną siłą... w nocy.

Advertisement