Creepypasta Wiki
Advertisement

Cześć nazywam się Akira moje imię jest bardzo dziwne, ale nie do tego tematu.

Więc tak ,gdy, moi rodzice jeszcze spali ja grałam na telefonie sprawdzałam sobie gry, a ,gdy, nagle,, zobaczyłam grę kolorową i ciekawą nazywała się Gacha life postanowiłam ją ściągnąć bo była bardzo kolorowa i wydawało mi się że będzie bardzo fajna więc tak zaczęłam grać w nią i zrobiłam swe postacie, później okazało się że jest późno więc chciałam się położyć spać. Następnego dnia weszłam na Gacha life i zobaczyłam moje postacie które plączą a moja główna postać się śmiała postanowiłam że zmienię im minki i wszystko wróci do normy.Więc zobaczyłam że można robić filmy z Gacha life postanowiłam zrobić horror ubrałam moje postacie żeby przypominały postacie z creepypasty a później stało się to! weszłam na studio żeby zrobić pierwszy zrzut ekranu a tu nagle widzę moją postać którą ubrałam na czarno mówiła *uciekaj!* wtedy wzięłam jedną z postaci i odpisałam *czemu?*nasza postać nie odpowiedziałam więc wyszłam i weszłam a w tedy zobaczyłam że mówi że *zabije mnie* przestraszyłam się odpowiedziałam postacią *ale przecież nic nie zrobiłam* gdy wyszłam i weszłam do Gacha life postacie krwawiły a ja nie wiedziałam co zrobić później wyłączyłam telefon. następnego dnia widziałam jak Gacha life samo się odinstaluje samo klikało odinstaluj W TEDY PANIKOWAŁAM mówiłam nie nie nie nie!! ale to nic nie dało Gacha life już nie istniało na moim telefonie. zobaczyłam w telewizji że moi RODZICE ZGINĘLI W DZIWNYM WYPADKU SOMOCHODOWYM zaczęłam płakać NIE MOGŁAM SIĘ OGARNĄĆ weszłam na mój telefon a tu moja tapeta zmieniła się na upiorną postać z Gacha life.

  • telewizja* pewna Panna o imieniu Akira zgineła po przez atak serca.

(Może Gacha life wydaje się miłą fantastyczną grą ale taka nie jest strzeżcie się) TAK TO JA AKIRA JESTEM DUCHEM CZASAMI PRZYBIERAM FORMĘ CZŁOWIEKA PYWAM SIĘ PRZECHODNICH CZY WIDZIELI MOŻE MOJICH RODZICÓW GDY ODPOWIADAJĄ NIE JA ŚCIĄGAM IM APKE GACHA LIFE A GDY ODPOWIEDZĄ TAK I POWIEDZĄ ŻE ZGINĘLI ONI TEŻ GINĄ A JEŚLI ODPOWIADAJĄ ŻE MOGĄ JESZCZE ŻYĆ ja się uspokajam i ich zostawiam żywo.

Advertisement