Creepypasta Wiki
Advertisement

Cześć, jestem wielkim fanem serii filmów z archeologiem o niecodziennym imieniu, oglądnąłem wszystkie filmy z tej serii. Pewnego dnia udałem się na bazarek aby zakupić nowe majtki, skarpetki itd. W pewnym momencie moją uwagę przykuł jakiś stary dziad bez straganu, wszystkie jego towary leżały na ziemi na kocu przykryte drugim kocem, podszedłem do mężczyzny.

- Panie, co Pan tutaj masz? - Powiedziałem.

- Proszę spojrzeć - Odrzekł starzec, po czym odsłonił swój asortyment.

Moim oczom ukazały się tuziny skarpet w różnych wzorach i kolorach. Wszystkie były pomieszane w taki sposób, że ciężko było znaleźć dwie takie same.

- Jeżeli znajdzie Pan dwie takie same skarpety, to będzie je pan mógł wziąć za darmo! Warunek jest tylko jeden, na znalezienie ma Pan 5 minut - Powiedział sprzedawca.

- No dobrze - Odpowiedziałem.

Stary dziad  nastawił minutnik, a ja zacząłem szukać. Okazało się to trudniejsze niż  myślałem, pierwsze 5 minut minęło, a ja dalej nic nie znalazłem.

- Możesz spróbować jeszcze raz - Powiedział starzec, po czym pomieszał skarpety.

Stary dziad  nastawił minutnik, a ja zacząłem szukać. Okazało się to trudniejsze niż  myślałem, drugie 5 minut minęło, a ja dalej nic nie znalazłem.

Stary dziad  nastawił minutnik, a ja zacząłem szukać. Okazało się to trudniejsze niż  myślałem, trzecie 5 minut minęło, a ja dalej nic nie znalazłem.

Stary dziad  nastawił minutnik, a ja zacząłem szukać. Okazało się to trudniejsze niż  myślałem, czwarte 5 minut minęło, a ja dalej nic nie znalazłem.

Stary dziad  nastawił minutnik, a ja zacząłem szukać. Okazało się to trudniejsze niż  myślałem, piąte 5 minut minęło, a ja dalej nic nie znalazłem.

Stary dziad  nastawił minutnik, a ja zacząłem szukać. Okazało się to trudniejsze niż  myślałem, szuste 5 minut minęło, a ja dalej nic nie znalazłem.

Stary dziad  nastawił minutnik, a ja zacząłem szukać. Okazało się to trudniejsze niż  myślałem, siódme 5 minut minęło, a ja dalej nic nie znalazłem.

Stary dziad  nastawił minutnik, a ja zacząłem szukać. Okazało się to trudniejsze niż  myślałem, ósme 5 minut minęło, a ja dalej nic nie znalazłem.

Historia kończy się tak, że tak naprawdę w ogóle nie było tam dwóch takich samych skarpet, kurde, znowu dałem sie oszukać. A później kupiłem majtki.

Advertisement