Creepypasta Wiki
Advertisement

Jeśli chcecie poznać najstraszniejszą miejską legendę to posłuchajcie szczególnie tej ,od której będziecie mieć koszmary zwłaszcza jak macie dziewczynę.

Nikt nie wie kiedy ta legenda powstała ,ale bardzo nie dawno. Legenda mówi ,że w szarym samochodzie marki Skoda super po ulicach Częstochowy i okolic jeździ pewien facet o niskim wzroście podobnym do karła ,stąd więc taka nazwa dla niego. Jego wiek to gdzieś 30-40 lat i z twarzy jest trochę podobny do gościa z kanału Dla pieniędzy na yt. Aczkolwiek nie jest tak opalony jak on i nie posiada włosów na połowie głowy. W dodatku z nim siedzi mały chłopiec. Nie wiadomo kim on jest. To może być jego wspólnik. Mężczyzna porywa głównie młode dziewczyny wchodząc do ich domu ,lub do domów ich znajomych jak one tam są. Ofiary na widok mężczyzny są hipnotyzowane i myślą że go znają i rozmawiają z nim jak z kolegą ,ale zdarza się ,że może być osoba która jest świadoma tego ,że to obcy.

Następnie gdy mężczyzna wszystkich zahipnotyzuje ,to wtedy porywa jedną z dziewczyn do samochodów ,a ofiara reaguje jakby go znała. Wtedy on wraz z dzieckiem i ofiarą odjeżdża samochodem w nieznane miejsce i nie wiadomo co się z dziewczyną wtedy dzieje. Jednak ofiar nie morduje. Nikt nie wie co z nimi robi. Może to być pedofil ,aczkolwiek nie ma argumentów żadnych na to. Mężczyzna prawdopodobnie posiada też żonę ,która z wyglądu ma krótkie czarne włosy ,okulary ,dużą szminkę i jest bardzo pomarszczona i na dodatek stara. Prawdopodobnie jest powyżej 40-stki. Nie wiadomo czy ona jest jego żoną.

Jednak pewnie zapytacie skąd ja to wiem i czy to jest prawda ? Otóż tak. Raz miałem kilka snów o tych dziwnych rzeczach. W jednej była ta stara kobieta ,która podszywała się za matkę jednej dziewczyny i porwała ją ze szkoły ,co było dziwne ponieważ matka uczennicy już nie żyła z tego co słyszałem. W drugiej tą samą dziewczynę porwał ten facet z dzieckiem i włamał się do mojego domu i wszystkich ogłupił i ją porwał. A w innych widziałem jak ten facet dobierał się do innych dziewczyn. Kim on ejst ? Dlaczego ja o tym śnie ? I mam nadzieję że nie porwie mi dziewczyny.

O odpowiedź proszę w komentarzach :)

Advertisement