Creepypasta Wiki
Advertisement

Kate, lepiej znanaw internecie jako Kate Yup, jest amerykańską YouTuberką, która przesyła filmy, na których sama je owoce morza. Ikona kanału to zdjęcie stockowe. Filmy Filmy zazwyczaj przedstawiają ją jedzącą owoce morza. Umieszcza wiadomości dotyczące zjadanego jedzenia, prawdopodobnie zawierające tajne wiadomości. Filmy wideo wywołały liczne przypadki i kontrowersje. Zawsze je jedzenie w czymś, co wygląda jak opaska na oko. Jednak później potwierdzono, że miała problem z deformacją nosa, przez co nosiła maskę na nos.Ona nie mówi tutaj wideo; jedyny dźwięk w filmach to jej przeżuwanie i połykanie jedzenia. Chociaż początkowo filmy miały być zwykłymi nagraniami ASMR, sprowokowały wiele innych przypadków.

Teorie spiskowe Wkrótce po tym, jak Kate zaczęła publikować filmy, zwróciła na to uwagę, ponieważ nie pokazała swojej twarzy na filmach. Wrzuciła film z owocami morza, na którym miała głębokiego siniaka na lewej dłoni i rozciętą wargę. Wtedy sprawa zaczęła przyciągać pełną uwagę teoretyków spiskowych. Przyniesiono kilka wskazówek na temat jej „porwania” lub „uprowadzenia”.

Chociaż twierdzi, że jest sama, w filmie usłyszano głos, który kazał jej „jeść szybko”. Z tego wynikało, że jest zmuszana do jej spożycia. Po przesłaniu filmu, w którym pojawił się tekst „Mięso jest takie delikatne, miękkie i delikatne”, zauważono, że trzy losowe litery „SOS” zostały zapisane wielkimi literami, co ponownie doprowadziło teoretyków do wniosku, że została uprowadzona, zagłodzona i następnie zmuszony do jedzenia owoców morza. W innym tekście na innym filmie cztery litery „H-E-L-P” były pisane wielkimi literami. Zostały one teoretyzowane w mediach społecznościowych, ponieważ

wiadomości, które pojawiły się na ekranie.

Na filmie przypadkowo zaczęła stukać w swoją szklaną miskę, z której jadła owoce morza. Po potwierdzeniu, że jest to kod Morse'a, okazało się, że jest na nim napis „Proszę mi pomóc”. Jednak kiedy ludzie komentowali jej film, w którym stukanie było kodem Morse'a, odpowiedziała, mówiąc: „To nawet nie jest kod Morse'a” i kilka innych zdań wyjaśniających, że wszystkie teorie są fałszywe. Jednak ponownie zauważono, że komentarz był w trzeciej osobie, tj. „Ona” została użyta zamiast „ja”, co ponownie wywnioskowało, że to nie ona skomentowała.

Teoria Reddita mówi, że jest europejską zawodniczką UFC imieniem Joanna Jędrzejczyk, co mogło doprowadzić do ran. Jednak chociaż Kate miała siniaki, posty Joanny na Instagramie nie pasowały do ​​tych z Kate. Więc teoria upadła. Inny film pokazuje, że ktoś popycha jej stół.

Kate przestała publikować filmy 10 listopada 2019 r. Pojawiły się różne doniesienia o porwaniu amerykańskiej dziewczyny, a ludzie próbowali powiązać, że porwana dziewczyna to ona. Jednak Kate Yup zaczęła publikować półtora roku przed porwaniem dziewczynki, co jest sprzeczne z teorią. Do tej pory rzeczywista tożsamość Kate Yup jest nieznana.

Advertisement