Creepypasta Wiki
Advertisement

Dawno, dawno temu była sobie piękna księżniczka, która była ciągle nieszczęśliwa. Od śmierci jej matki zbuntowała się. Pewnego dnia podpisała pakt z diabłem i stała się dzięki temu Księżniczką Śmierci, która mieszka w szafie upartych, namolnych i marudnych dziewczynek, które się żądzą i ciągle gadają.

Ma czarną, podartą suknię, a zamiast ręki ma rękę kościotrupa. Nie ma oczu, ma bladą, zakrwawioną twarz i ubranie oraz kruczoczarne włosy i czarne, średniej długości paznokcie oraz czarne szpilki na obcasie, czarny kaptur i złoty naszyjnik z czerwonym, kocim okiem. Mieszka w szafie i wychodzi w nocy, aby straszyć takie dziewczynki. Jedyne, co może Cię przed Nią uratować, to lampka nocna. — mówiąc to, wyłączyłam jej lampkę i dodałam pośpiesznie "Koniec".

Następnie wyszłam, zostawiając ją zapłakaną i usatysfakcjonowana, że wreszcie dała mi spokój. Potem poszłam spać. Śniła mi się ta kobieta z historyjki. Wychodziła z szafy mojej siostry. Mój koszmar przerwał dobiegający z góry krzyk mojej siostry. Nie wiem dlaczego, ale pobiegłam czym prędzej na górę. A ponieważ nic mnie nie zaniepokoiło, wróciłam do łóżka. Następnego dnia zadzwoniła moja mama z informacją, że zostanie u cioci dłużej, bo ta "rozłożyła" się na dobre. Dodatkowo dostałam porządny ochrzan, bo jak się okazało, siostra nakablowała na mnie.

Advertisement