Creepypasta Wiki
Advertisement
Creepypasta Wiki

Jak miałem 5 lat, gra Minecraft była moją ulubioną grą. Lubiłem grać na losowych wersjach. Jak zagrałem pierwszy raz w minecrafta, miałem wersje 1.5.2. Wow! Jaka fajna gra! - Powiedziałem sepleniąc. Kliknąłem "Singleplayer" na 5-latka byłem i jestem dobry z angielskiego, ponieważ oglądałem filmiki na YouTube po angielsku. Stworzyłem świat o nazwie "Moja przygoda" Kliknąłem "Create New World" Gra się wczytała. Nie wiedziałem jak chodzić. Byłem małym, początkującym graczem, który chce trochę pograć. Kliknąłem "W" potem kliknąłem lewy przycisk myszki. Wtedy mi się przypomniało jak się gra. Poszedłem ściąć drzewo, lecz wszystkie były podpalone! Więc uciekam, by ogień mnie nie podpalił. A potem znalazłem słodką świnkę. Ale gdy ją niechcący uderzyłem, od razu zginęła. - Biedna świnka - powiedziałem smutnie. Znalazłem kilka drzew, lecz już nie było podpalonych. Ściąłem je, ale nie wiedziałem co z tym drewnem zrobić. Kliknąłem E. Znów mi się przypomniało wszystko co się robi w craftingu (Tak tak przypomniało mi się w grze w którą gram po raz pierwszy). Zrobiłem deski, patyki i crafting. Pomyślałem, że zrobię domek. No i się udało! Zrobiłem w miarę dobry dom. Robiła się noc i musiałem wejść do domu. Zapomniałem że zrobiłem łóżko (Kogo to obchodzi), położyłem je na podłodze i poszedłem spać. Gdy wstałem, pomyślałem że pójdę do kopalni i sobie pokopie trochę, by zrobić sobie piec. Zabiłem trochę krów by mieć jedzenie. Poszedłem w dużą, czarną dziurę. Miałem na szczęście dobrą zbroję. Gdy poszedłem dalej od domu, przeszły mnie ciarki na plecach. Czułem że ktoś mnie śledzi. Spojrzałem za siebie. Nikogo nie było. Wtedy popatrzyłem dalej, a tam jakaś dziwna postać, miała białą maskę, niebieskie spodnie i brązową bluzkę. Trzymał zapalniczkę, lub kto woli krzesiwo. To on podpalił drzewa! I je lizał jak na to nazwa wskazuje! (od edytora: xD) - Powiedziałem zszokowany. Mrugnąłem i zniknął. Kto to był? - Pomyślałem. Mrugnąłem drugi raz. On był przy mnie. Stał z krzesiwem, czyżby chciałby mnie podpalić? Nie myliłem się. Podpalił mnie i zginąłem w kilka sekund, a rzeczy spłonęły. Wystraszony wyłączyłem grę. Była późna godzina, więc poszedłem spać, ponieważ gdy rodzice spali, pomyślałem że urwę sobie nockę (od edytora: a co to urwać nockę?). Śnił mi się po nocach. Czasem miałem halucynacje, lecz mi przeszło. Teraz mam 3 lata i dopiero dzisiaj mi się o tym przypomniało (od edytora: miałeś 5 lat a teraz 3? co jest?). Żałuję teraz, że w to grałem.

Lubię i gram czasem w minecrafta, ale nie tak często... Bo nawet częściej!!!

Ciąg dalszy nastąpi.. ?

Wygląd Licka w Minecrafcie