Creepypasta Wiki
Advertisement
1-0

To jest Lisa. Ona jest moją przyjaciółka. Moi mama i tato nie widzą ją, dlatego oni powiedzieli, że ona jest moją wymyśloną przyjaciółką. Lisa jest dobrą przyjaciółką.

***

2-1

Dzisiaj próbowałam posadzić kwiat w ogródku. Próbowałam posadzić go do piaskownicy, ale Lisa powiedziała, że tam śpi jej tata, więc posadziłam do doniczki z ziemią.

***

3

Dziś Lisa jest ze mną w szkole. Przyprowadziłam ją, żeby pokazać ją i opowiedzieć, ale Pani Monroe się rozsierdziła, bo nie mogła zobaczyć ją. Lisa zdenerwowała i schowała gąbkę do ścierania kredy z tablicy.

***

4

Wczoraj miałam urodziny. Mama kupiła pizzę, ale nikt nie przyszedł. Lisa powiedziała, że ludzie przychodzili na ganek, a potem odchodzili. Ale zostawili prezenty. Otrzymałam 3 Barbie, kilka butów i 5 dolarów. Ja i Lisa grałyśmy w Barbie.

***

5

Dzisiaj nie było Pani Monroe. Naszym zastępcą była Pani Digman. Ona jest miła i dobra i pozwala nam odpocząć po uzupełnieniu dziennika. Chcę, aby Pani Digman została naszą nauczycielką.

***

6-0

Dzisiaj Jonathan Parker ukradł mój piórnik. Pani Digman nie mogła go znaleźć i zmusiła go oddać mi swoje kredki. Lisa też przyszła do szkoły, ale Pani Digman nie zobaczyła jej, lecz powiedziała, że wierzy, że Lisa jest prawdziwa.

***

7

Wczoraj długo spacerowałyśmy z Lisą, póki księżyc się nie pojawił. Tata się wściekł i powiedział, że Lisa jest głupia i nie prawdziwa. Lisa zdenerwowała i zniknęła. Dziś ona nie przyszła do szkoły, ale Pani Digman powiedziała, że Pani Monroe nie wróci.

***

8-0

Tata wczoraj cały dzień był w pracy. On nawet nie przyszedł do domu na kolację. Dziś on jest jeszcze w pracy. Dzisiaj mama zapakowała mi budyń na obiad. Budyń jest moim ulubionym daniem.

*** 

9

Tęsknię za Lisą. Tata jest bardzo zajęty w pracy. On nie wrócił do domu w weekend. Mama złości się na niego. Zamierzam napisać list do Lisy.

***

10

Droga Lisa,

Tęsknię za tobą. Proszę, wróć. Przykro mi, że mój ojciec był rozgniewany. Jesteś moją najlepszą przyjaciółką.

***

11

Lisa wróciła wczoraj. Ona przeprosiła za to, że odeszła, i powiedziałam jej, że mój ojciec nie wróci do domu. Lisa powiedziała, że Pani Monroe i on śpią, jak jej ojciec. Mam nadzieję, że oni wkrótce się obudzą.

_______________________________________________________________________________________

Tłumaczenie: Yanina Crystal

Advertisement