Creepypasta Wiki
Advertisement

=rdzo kochał jeśli pomożesz mi w pewnej małej sprawie. To będzie taka mała pomoc. Mogę na ciebie liczyć, prawda? 

—  Jasne.

—  Ooo, świetnie, wspaniale! Ale się cieszę. Widzisz tę głowę? Reszta części ciała znajduje się na strychu, pod schodami. Pomożesz mi je przenieść do mojego samochodu? Przy okazji, skąd masz tę maskę? W jakim sklepie takie sprzedają?

—  A tam, w tym sklepie na rogu ulicy Birchdeer. A co do tej sprawy, nie lepiej takie części ciała spalić?

—  Niestety, nie mam pieca przyjacielu, próbowałem dać je do zjedzenia mojemu psu, ale mięso człowieka mu chyba nie zasmakowało.

—  Mhm, a gdzie zawieziemy je tym autem?

—  Wrzucimy je do jeziora, jest niedaleko.

Zacząłem mu pomagać. Wyglądał na fajnego klauna. W jego strychu zauważyłem słoiki z gałkami ocznymi i językami. Fascynujące. Po pięciu minutach wszystko było już gotowe. Części ciała leżały teraz w bagażniku. Popatrzyłem na klauna. Wyglądał na smutnego.

—  Cóż się stało, mój przyjacielu?

—  Nazywał się David Freeman. Był zabójcą mojej córeczki. Kiedy teraz o tym myślę, mógłbym go...

—  Nie zabijać?

—  Mógłbym go potraktować moim zgniataczem głowy.

Obaj się zaśmialiśmy. Wsiedliśmy do auta. Po drodze spotkaliśmy grupkę nastolatków, którzy patrzyli na nas w przerażeniu, widząc że jesteśmy upaćkani krwią. Po paru minutach, dojechaliśmy pod jezioro. Wrzuciliśmy części ciała do jeziora. 

—  Jesteś bardzo dobrym klaunem. — powiedział

—  Ty też. Jestem taki szczęśliwy, że cię spotkałem.

—  Będziemy musieli już się rozejść.

—  To prawda.

Podaliśmy sobie dłonie. Spodobały mi się jego rękawiczki. Pożegnaliśmy się i zobaczyłem przystanek. Autobus zatrzymał się. Kierowca patrzył się na mnie jak na dziwoląga. Kiedy zauważył krew, popatrzył na drogę. Dowiózł mnie pod główną ulicę. 

Kiedy zdjąłem maskę, pomyślałem, co przed paroma godzinami zrobiłem. Ja mu tylko pomagałem. Nie ładnie odmawiać. Mógł się wściec i mnie zabić. 

W każdym razie, jest to dowód, że warto chociaż raz w życiu przebrać się za klauna w nocy i poczuć jak to jest.

Advertisement