Creepypasta Wiki
Advertisement

Pewnego dnia poszłem do internetu kupić se Half life 2. Ale niestety nie miałem kasy by se kupić tą grę. więc postanowiłem poszukać w internecie spiraconej wersji. I zanlazłem darmową wersje pobierała się z 3 i pół godziny. Dziwne bo ze steama pobierało się szybciej. Po pobraniu odpaliłem grę i zauważyłem coś dziwnego. Że ten który był na początku każdym początku każdej gry od valve po prostu go nie było ale nie zwracałem na to uwagi. Wszystko było ok kiedy doszłem do rozdziału 2 nie grałem już jako freeman tylko jako doktor kleiner w ciemnym pomieszczeniu pochodziłem tak z 15 minut i znalazłem headcraba. moja postać powiedziała to: "come here Lamarr" ale nie reagował ale po 30 sekundach odmierzanych stoperem zauważyłem że headcrab jest dziwny taki jakby innej rasy której jeszcze nigdy nie widziałem. później dostałem pistolet. i nie wiedziałem co mam robić ale wiem że pistolet jest do zbijania więc zabiłem head craba. i gra się z crashowała i pokazał mi się klainer obryzgany Krwią i czerwonymi ślepiami zamykałem go Task Meangaerem ale to nie za działało nawet wyłączenie kompa ale znikną. i stało się to że zaczą się spam notatnikiem bez treści zawieszjący mój komputer po uruchomieniu wszystko wróciło do normy i HL2.exe nie było na moim komputerze.

Advertisement