Creepypasta Wiki
Advertisement

"Nie budź się, proszę" Usłyszałeś głos w swojej głowie, po czym wstając z zasypanej przez kolorowe liście ziemi otrzepałeś ubranie. Wtedy właśnie zobaczyłeś ją, małą dziewczynkę, w czarnym od ziemi ubraniu.

Uświadomiłeś sobie, że głos, który słyszałeś, nie był wytworem Twojej wyobraźni, a należał właśnie do niej. 

— Kim jesteś? — Zapytałeś przyglądając się dziewczynce, na oko miała sześć może siedem lat. Jej twarz była zmęczona i podobna do białej kiedyś koszuli, zabrudzona. Jednak w tej małej dziewczynce było coś niezwykłego, jej spojrzenie. Oczy miały w sobie mądrość, którą można dostrzec zwykle u starszych osób, które swoje doświadczenie zbierały przez lata.

"Tobą" usłyszałeś ponownie ten sam głos. 

— Nie możesz być mną, skoro stoję tutaj.

"Nie musisz mi wierzyć, ale nie budź się teraz"

— Czemu miałbym cię posłuchać?

"Musisz mi zaufać"

— Czemu mam ufać wytworowi własnego umysłu? Tym właśnie jesteś, to jest mój sen i mój mózg bombarduje mnie różnymi przypadkowymi obrazami, a ty jesteś jednym z nich.

"Żyłam naprawdę. Nie chcę patrzeć na twoje cierpienie"

— Cierpienie? Nie cierpię i nigdy nie cierpiałem.

"Jeśli się teraz obudzisz będziesz cierpiał" powiedziała smutno.

Zacząłeś uderzać się raz po raz otwartymi dłońmi po twarzy, świat snów rozpływał się. Spodziewałeś się ujrzeć dziewczynkę przybierającą postać potwora, ale zamiast tego usłyszałeś tylko "Chciałam cię ostrzec. Teraz znów umrzemy"

Otworzyłeś oczy, a nad Tobą stało coś... Kreatura, której nigdy nie powinieneś zobaczyć. Przychodząca każdej nocy i pożerająca Twoje mało istotne wspomnienia. Mała cena za zachowanie życia, prawda? 

Stwór zrodzony z ciemności i żerujący na ludziach, zaspokajał swój głód na milionach ludzi. Co noc, od początku istnienia ludzkości. 

Zdarza Ci się o czymś zapomnieć? Mniej lub bardziej istotnym? 

Jak myślisz czemu ta poczwara nie została jeszcze przez nikogo opisana, udokumentowana? Ludzie nie wiedzą o jej istnieniu, a Ci którzy mieli przyjemność poznać prawdę znajdowani byli przez najbliższych martwi. Jedynym śladem po tych nieszczęśnikach było ciało pozbawione życia. 

Wyniki sekcji zwłok? Wszystkie bez wyjątku; przyczyna nieznana. Na ciałach nie było śladów po obecności nocnego skrytobójcy, nie potrzebował naruszać ich aby wydrzeć z tych słabych istot życie.  

Ty jednak już wiesz, czym jest to spowodowane i za tę wiedzę musisz zapłacić najwyższą cenę. 

Advertisement