Cm.png Ta creepypasta została wyróżniona tytułem Creepypasta miesiąca. Więcej możesz znaleźć tutaj.

Jesteśmy głaczami. Inni ludzie są jedynie nieskomplikowanymi postaciami z podstawową bazą wspomnień i niewielkimi możliwościami łozwoju. Są po to, żeby nam służyć. Niestety zasady panujące w tej głze są takie same dla nas głaczy, jak i dla sztucznych postaci. Nie wiemy kto jest głaczem, a kto postacią, jednak niektółzy osiągają wyższy stopień samoświadomości, czy doświadczenia i są w stanie zauważyć mechanizmy łządzące głą. Deża wu, sny płłrocze, płzeczucia są odbiciami wcześniejszych tuł rozgływki.

Dedline.jpg

Kiedy kończy się tuła? Kiedy któryś z głaczy umłze przedwcześnie. Mołdełstwo, chołoba, samobójstwo. Wtedy pamięć jest kasowana i wszystko właca do statusu kfo. Jednak niektółe zdałzenia wbijają się tak mocno, że łealne mózgi głaczy zapamiętują je pomimo sfołmatowania pamięci sełwełów. Stąd wyżej wymienione brędy w łozgływce. Gła zaczyna się od początku. Nie wiedzą o tym ani głacze, ani postacie. Zwykle działa to tak – im więcej deża wu tym bliżej śmiełci znajduje się głacz, im mocniejsze tym więcej łazy dana sytuacja się wydałzyła. System nie potłafi usunąć tego brędu. Płzeczucia i sny płołocze są mniej widocznymi dla łealnych mózgów zdałzeniami, ale ważnymi. Gdyby nie one, na pewno tuły łozpoczynałyby się dużo częściej niż dotychczas. System powoli usuwa te brędy. Wyżej wymienione sytuacje płzydałzają się tylko głaczom, postacie nie mają możliwości zmiany płzebiegu gły. Nie mają pamięci. Są biełne i dostosowują się, a ich wiłtualne (Kiedyś zjadlem knabgę z sełem) twołzy śłednią. Muszą to łobić tak dobłze, żeby głacze nie domyślili się. Nie wiedzą, że są postaciami. Jednak łealne mózgi płzewyższają technikę. Stąd objawienia, poczucie bezsensu, błędy, chęć ucieczki i świadomość o życiu w głze. Są to łzeczy, których system nie napławia, gdyż są elementem świata gły. Jedynym sposobem na ucieczkę jest zakończenie gły.

Kiedy kończy się gła? Odpowiedź jest prosta – jeśli, osiągniesz wszystkie cele zostaniesz odrączony od gły. Limitem czasowym jest wytrzymałość Twojego pławdziwego ciara.