Creepypasta Wiki
Advertisement

Prolog[]

Była Sobota 20:00 1668. Ostatnie Wojska Zaporoskie uciekające od Rzeczypospolitej i Moskwy postanowiły że pojadą na Krym schować się tam natomiast, zapomnieli że Chanat Krymski ich sprzedał Rzeczypospolitej przez to, kiedy znaleźli się na Krymie zapoznali się z małymi odziały tarkanów zostali oni porwani i zaprowadzeni do Fortecy w Gaza Qirim.

Bej Fortecy zaczął wypytywać kozaków o sprawy majątkowe karawanu a jeden z nich powiedział, "Nie Powiemy ci co jest w Karawanie".

Bej się zaśmiał i powiedział " Może wy nie mówicie ale ogień tak" dwóch tarkanów bez koni wzięli swoje pochodnie paląc kozaków powoli żeby złamać ich wole "Teraz powiesz!" powiedział zirytowany Bej.

"NIET, JESTEM SAMUEL GEMBICZ I NIE POWIEM WAM TEGO CO JEST TAM"- wykrzyczał Samuel z podpalonym prawym bokiem.

Później Tarkani zaczęli palić jego lewy bok i Samuel jęczał z, bólu i oparzeń nie.

"Nie Podam się!" Krzyknął Bej pokazał znak przeniesienia go do Zahiry.

Samuel został rozpięty wydział swoich braci wymordowanych przez tortury spalone i pocięte ciała tylko przez to że nie chcieli wyjawić że w Karawanie było złoto Hetmana Chmielnickiego

Kiedy Samuel, dotarł do Zahiry była ona wyższa od Samuela. Miała Czarne włosy i fioletowe szaty i zachichotała drwiąc z niego.

Samuel warknął jak wściekły, dziki pies żołnierze trzymali go a kobieta, przemówiła "nie ważne ile byś się upierał i tak wyjmę wszystko z twojej głowy" kobieta, wzięła księgę Samuel na nią spojrzał I było napisane "Muzułmański Okultyzm".

Zborowski

Samuel Widzący samego siebie w rzecze

Oczy Samuela powiększyły się, aż kobieta zaczęła wymawiać słowa przez to Samuel czuł ból głowy I jego skóra bladła i powoli odpadała później zaczął kaszleć krwią I przemówił "Ty przeklęta bisurmańska wiedźmo" Samuel został rzucony na stół.

Kobieta powiedziała "w karawanie jest złoto Hetmana Chmielnickiego tego głupca który myślał że trzymamy jego stronę uhuhuhu" Zahira zaczęła się wyśmiewco śmiać razem z żołnierzami.

Samuel zemdlał jego ciało zgniłe i poranione zostało wyrzucone na śnieg.

Samuel wstał i podszedł do rzeki i zobaczył siebie w rzecze.

Był on pobijany wyglądał, jak żywy trup jedno oko było ślepe i zadrapane.

Samuel postanowił się przyczaić w swoim nowym terytorium który był las kto w niego wstąpi Samuel zostanie ogarnięty wściekłością i jak wściekły pies agresywnie atakuje swoje ofiary.

Współczesność[]

Sobota 20:00 2016 Chanat Krymski, Azov

Po tylu latach wojen Krym dołączył do ONZ I NATO I jest Państwem UE natomiast tego dnia dwóch turystów z Turcji poszło w mały las byli ubrani w letnie ubrania kiedy weszli do lasu Sameul Wyszkoczył warcząc jak wściekły pies tnąc pierś jednego z turystów a drugi uciekał został ranny poprzez uderzenie w plecy kiedy wybiegł z lasu trzymając swoje plecy z bólu i krzyczał: "POTWÓR POTWÓR".

Słysząc to Ludzie zgłosili to na Policje w 7 godzin policja sie zjawiła na miejsce jeden z policjantów Powiedział "gdzie to jest" kobieta drząc się ze strachu pokazała na las mówiąc cichym i przerażonym głosem "Ta-aaa-mm...." Policjanci weszli do lasu nagle jeden z nich jest postrzelony przez 17 wieczny pistolet policianjci nadal strzelają I giną raz po raz z ataków zaskoczenienia Sameula zgniła I zadrapana twarz trupa to ostatnie co widzieli ostatni policjant wykrząknął po polsku " WYCHODŹ" Samuel wyszedł I zaczął machać swoją szablą na policjanta aż ten postrzelił go w kostke Samuel upadając zaczął krzyczeć z bólu "BLYAAAT MA RUKA" Policjant później strzelił w głowe Sameulowi zabijąc potwora z lasu wychodząc z jego ciałem na łąke i u ludzi zaponował spokój came wydarzenie zostało opisane w Gazecie Yeni Qirim I wiadomościach a ciało zbadano datując je na 17 wiek.

Advertisement