Creepypasta Wiki
Advertisement

Poślubiłem moją żonę Amy dziesięć lat temu. By upamiętnić nasze zaręczyny, podarowałem jej pierścionek z szafirem i srebrną obrączką. Pierścionek był nie do zastąpienia, jedyny w swoim rodzaju, zupełnie jak ona. Amy była niezwykle wdzięczna i obiecała, że będzie go zawsze nosić. Żartowała nawet, że pierścionek jest tak ciasno wciśnięty na jej palec, że nawet gdyby chciała, to i tak nie mogłaby go zdjąć.

Mimo to, po paru latach od naszego ślubu, Amy zgubiła pierścionek.

Tuż po tym, coś się w niej zmieniło. Praktycznie z dnia na dzień, Amy stała się nikczemna, mściwa i okrutna. Kiedy tylko miała okazję, nadszarpywała moją pewność siebie i sprawiała, że czułem się tak, jakbym na nią nie zasługiwał. Moja niegdyś miła i łagodna żona, teraz rozkoszowała się możliwością zadawania komuś bólu. Jej zachowanie zmieniło się również w stosunku do naszych dzieci. Zaczęła je znieważać, krzyczała na nie za najmniejsze błędy. Wydawało się, że Amy czerpie z tego chorą przyjemność. Byłem zdumiony tym, jak ktoś może traktować tak chłodno swojego męża i dzieci.

To nie była ta sama kobieta, w której się zakochałem.

Ostatecznie rozwiodłem się. Nie chciałem, żeby moje dzieci znosiły kolejne sekundy obelg, nawet ze strony kobiety, którą kiedyś kochałem. O dziwo, Amy nie walczyła ze mną o prawo do opieki nad dziećmi. Kiedy rozprawa w sądzie się zakończyła, spakowała swoje rzeczy i zniknęła.

Gdy sprzątałem nasz stary dom z mojego dobytku, znalazłem coś, co przyciągnęło moją uwagę. Na końcu szopy, ukryta za kilkoma skrzyniami, stała stalowa beczka, której nigdy wcześniej nie zauważyłem. Dziwne. Nie było żadnego powodu, dla którego Amy bądź ja, potrzebowalibyśmy stalowej beczki, zwłaszcza tak dużej. Moja ciekawość wzięła górę i podważyłem pokrywkę.

Cofnąłem się momentalnie, gdy nieprzyjemny zapach wypełnił szopę. Wewnątrz beczki leżały chude jak szkielet, gnijące szczątki kobiety. Zwłoki były kompletnie nierozpoznawalne i całkowicie nagie, za wyjątkiem jednej rzeczy na lewej dłoni.

Na rozkładający się palec, wciąż wciśnięty był pierścionek z szafirem i srebrną obrączką.  

Autor: GuyAwks

Źródło: She Never Lost the Ring

Tłumaczenie: Puck Norris

Advertisement