Creepypasta Wiki
Advertisement

Więc... nie dawno przeszukiwałem mój strych, w celu znalezienia czegoś ciekawego wśród moich staroci i w kartonowych pudłach poza rzeczami typu Brick game albo tamagotchi, znalazłem mojego starego GameBoyAdvance z grą Pokemon Fire Red, upewniłem się, czy jest tam tylko Fire Red no ale niestety więc wyżłem ze strychu i kierowałem się do mojego pokoju.

Gdy wszedłem do pokoju, potem usiadłem na łóżku i włożyłem cartridge do konsolki, następnie wybrałem nową grę i po intro wyżłem z domu i jak najszybciej pobiegłem w trawę, by Oak pozwolił mi wybrać pokemona, i dziwiłem się, bo obok stolika z trzema pokebolami zobaczyłem książkę, na gameplay'u, którego oglądałem, nie dawno nie było tej książki, i gdy podszedłem do tej książki, Oak do mnie podbiegł i powiedział do mnie i powiedział, „Zaraz gdzie ty idziesz?”.

3

Ja się trochę dziwiłem, bo jeszcze nigdy nie widziałem tego nigdzie, dobra dokończę ten dialog, Oak: A co to za książka? Potem Oak odsuną mnie i podszedł do książki, Oak: Co moje najnowsze badanie? Następnie Oak podniósł książkę, Oak: Uf dobra miałeś chyba wybrać twojego pokemona, prawda?

Więc wybrałem mojego pokemona startowego (był to Squirtle) i po walce z rywalem węzłem w interakcje z Oak'iem i powiedział, Oak: pewnie zastanawiasz się, o co chodzi z tym moim badaniem?

Miałem wybór TAK i NIE, wybrałem oczywiście „TAK” i Oak zaczął mówić, o co chodzi z tym badaniem.

Oak: Więc nie daleko w jednej z jaskiń został zaobserwowany nowy pokemon, gdy z zaprzyjaźnionymi naukowcami badaliśmy te jaskinie i znaleźliśmy ślady tego tajemniczego pokemona, i zablokowała nas wielka ściana z głazów, jeśli chcesz nam pomóc w badaniach, to musisz mieć odpowiednie pokemony, więc chcesz nam pomóc?

I pokazał mi się wybór TAK i NIE, byłem ciekawy, o co chodzi (tak dawno już się domyśliłem, że to hack), więc wybrałem „TAK”.

Oak: Dobra wróć, gdy będziesz gotowy.

Więc poszedłem się przygotować i złapałem i wylevelowałem pokemony, po kilku godzinach gry moja drużyna wyglądała tak, (Blastoise Lv58, Flareon Lv47 Pidgeot Lv51 Dragonite Lv61 Kadabra Lv39), i jedno miejsce wolne, bo może złapię tego tajemniczego pokemona, następnie poszedłem do Oak'a, i węzłem z nim w interakcje i rozpoczął się dialog.

Oak: Jesteś już gotowy?

Miałem wybór TAK i NIE, wybrałem „TAK”, i ekran się zaciemnił i znaleźliśmy się z Oak'iem i zaprzyjaźnionymi naukowcami i weszliśmy do jaskini, i w jaskini było dużo wyczerpanych pokemonów (głównie to były Zubaty), Oak rozłożył swój sprzęt i inni naukowcy badali wyczerpane pokemony, gdy podszedłem do Oak'a on powiedział „Proszę przeszukaj jaskinie a jak znajdziesz coś ciekawego to wróć”.

Więc postanowiłem przeszukać jaskinię, chyba znalazłem ścianę z głazów, o której Oak mówił na początku, więc postanowiłem je rozwalić i zobaczyć co jest za ścianą i było tam legowisko tego pokemona, i postanowiłem wrócić do Oak'a i gdy Oak się o tym dowiedział, ekran się znowu zaciemnił, gdy ekran się znowu pojawił to ja i Oak staliśmy przed śpiącym pokemonem, potem Oak próbował zbadać tego pokemona, ale niestety ten pokemon się obudził i kopnął Oak'a i Oak poleciał za ekran, następnie zaczęła się walka, Wyrzuciłem mojego Blastoisa i uszyłem „Mega Kick”, To nie było zbyt efektywne, mało co mu zadałem obrażeń, Gdy on mnie uderzył to, mój Blastoise miał mało życia, i zmieniłem mojego Pokemona na Dragonite,Gdy ten Pokemon uderzył mojego Dragonite, to miało, mu to zadało (wiedziałem, że ten Pokemon był dobrym wyborem), więc użyłem „Superpower”, to było super efektywne, i gdy ten nieznany pokemon miał pół HP, nagle postanowił użyć ruchu „Laser”, wtedy cały ekran stał się biały z dźwiękiem wystrzału z pistoletu laserowego.
Wtedy pokazał się ekran walki tylko bez mojej postaci i mojego pokemona, był tylko ten tajemniczy pokemon, i kolejne zaciemnienie ekranu, potem pokazały się zapisy końcowe.

Odłożyłem konsolkę na biurko obok i zastanawiałem się, czemu ten cartridge znalazł się na moim strychu?

Gdy napisy końcowe się skończyły, pokazał się ekran główny, wziąłem Konsolkę do rąk, spróbowałem kontynuować grę, ale mój zapis po wejściu pokazywał czarny ekran, wyłączyłem Mojego GameBoy'a Advance do dziś zastanawiam się, o co chodzi z tą grą.

Advertisement