Creepypasta Wiki
Advertisement

Gdy trafisz do szpitala, założą ci na nadgarstek białą opaskę z twoim imieniem. Ale są jeszcze inne kolory, symbolizujące inne rzeczy. Między nimi są te czerwone - zakładane martwym.

Chcę podzielić się historią pewnego chirurga, który akurat pracował w szpitalu na nocnej zmianie. Właśnie skończył operację i zmierzał do piwnicy. Wszedł do windy, była z nim tam tylko jedna kobieta, wyglądająca na sympatyczną. Mimochodem zaczął luźno z nią rozmawiać, podczas gdy winda zjeżdżała na dół. Gdy drzwi windy się otworzyły i inna kobieta chciała wejść, chirurg natychmiast uderzył w przycisk zamykający drzwi i w przycisk kierujący windę na najwyższe piętro. Towarzysząca mu kobieta zwróciła mu uwagę za bycie niegrzecznym i zapytała, dlaczego nie wpuścił tamtej kobiety do windy.

Doktor odpowiedział: „To była kobieta, którą właśnie operowałem. Zmarła podczas operacji. Nie widziała pani tej czerwonej opaski, którą miała na nadgarstku?”

Kobieta uśmiechnęła się, uniosła rękę i zapytała – „Coś takiego?”

.

.

.

Tłumaczenie: FRoST

Uwaga – nie jestem pewien, czy akurat czerwony kolor odpowiada opaskom zmarłych pacjentów, jeżeli się nie zgadza, proszę o poprawkę i usunięcie tej wiadomości.

Advertisement