Creepypasta Wiki
Advertisement

Po II wojnie światowej w Berlinie brakowało pieniędzy oraz jedzenia, a wszyscy zdawali się być głodni. Wtedy też ludzie opowiadali sobie historię o pewnej młodej kobiecie, która ujrzała niewidomego mężczyznę przedzierającego się przez tłum. Zaczęła z nim rozmawiać. Mężczyzna poprosił ją o przysługę - o to, aby dostarczyła list na adres znajdujący się na kopercie. Znajdował się on na jej drodze do domu, zatem się zgodziła.

Już zabierała się za dostarczenie listu, kiedy nagle postanowiła się odwrócić, aby sprawdzić, czy mężczyzna nie potrzebuje niczego więcej. Wtedy też zauważyła jak pospiesznie przeciska się przez tłum bez swoich okularów i laski. To wzbudziło jej podejrzenia, zatem udała się na policję.

Gdy policjanci przybyli na miejsce, na które była adresowana koperta, dokonali wstrząsającego odkrycia - trzech rzeźników przygotowywało ludzkie mięso, aby móc je później sprzedać głodującym ludziom.

Co zaś znajdowało się w kopercie, którą mężczyzna przekazał kobiecie? Krótka notka, która głosiła "To ostatnia osoba, którą przysyłam na dziś".

Oryginał: https://creepypasta.fandom.com/wiki/Last_One_Today

Advertisement