Creepypasta Wiki
Advertisement

W Internecie na różnych niszowych forach pojawia się film o nazwie "Pamene chowala akhungu (Kiedy blask oślepi)". Film ten przedstawia jakąś dziwną postać na tle ze zmieniającymi się kolorami oraz jakimiś dziwnymi dźwiękami. Po tych forach użytkownicy piszą, że po obejrzeniu filmu, który został wysłany w grudniu 2016 roku na forum internetowe przez nieznanego użytkownika, mieli zawroty głowy, nudności, halucynacje, a nawet myśli samobójcze, z czego jeden z nich naprawdę popełnił samobójstwo, niektórzy piszą, że podczas oglądania widzieli zdjęcia z dorosłymi lub dziećmi z wydłubanymi oczami i z podpisami "Pamene chowala akhungu".

Pamene_chowala_akhungu

Pamene chowala akhungu

Osoba lub istota na filmie nie została zidentyfikowana, użytkownicy twierdzą, że film miał różne nazwy w języku njandżskim. Historia tego filmu zaczyna się w 2014 roku, pod koniec tego roku, na forum Internetowe pewien użytkownik wysłał film pod innym tytułem, został on zbanowany przez administratora, powrócił w marcu 2015 roku, skończył tak samo jak kilka miesięcy temu, wreszcie minął rok i w grudniu 2016 roku na nowo wysłał to na tym samym forum i skończył tak samo, zapytacie dlaczego o tym teraz piszę, ponieważ 3 lipca 2017 roku, czyli wczoraj, ten sam użytkownik postanowił przesłać ten film na YouTube pod zupełnie inną nazwą. Wiem o tym, ponieważ na forum, tak tym samym forum, został wysłany link do niego przez nieznanego użytkownika, który skończył jak w poprzednich latach, banem.

Advertisement