Creepypasta Wiki
Advertisement

OGULNIE TO CHCIALA BYM ZEBY KTOS MUGL TO POPRAWIC BO ROBIE DUZO BLENDOW A MAM DOPIERO 8 LAT WIEC NIEWIEM JAK SIE TO PISZE.

A JESLI BENDZIESZ TO POPRAWIALA TO NIE ZMIENIAJ TEKSTU TYLKO POPRAW BLENDY.

bylam sama w domu bo moji rodzice pojechali do mojich dziadkow i mieli tam byc jeden dzien . siedzialam sobie w domu i bylo okolo godziny 20.00 i nagle zadzwolil telefon . pomyslalam sobie ze to moja mama lub muj tata i chce mi powiedziec ze jusz wracajom. no wiec odebralam i powiedzialam halo. nie slyszalam zeby ktos sie tam odzywal ale slyszalam ze tam byl bo odyychal. wystraszlam sie i sie rozlonczylam. telefon dzwonil jeszcze 2 razy ale jusz nie odbieralam bo bardzo sie balam. zadzwonilam do mojej mamy i zapytalam jej czy dlugo bendom. ona powiedziala ze jusz wracajom a ja moge sie polozyc do lószka i zasnonc.

poszlam z pirzamom do lazienki i stanlam w lustrze. nagle zobaczylam ze przez sekunde ktos byl za mnom bardzo sie wystraszylam i pobieglam do loszka. pszykrylam sie cala koludrom i prubowalam zasnonc. po chwili postanowilam wyjsc spot koludry i sobie polezec. w pewnym momencie drzwi do mojego pokoju zaczely sie otwierac szerko. bardzo sie wystaszalam. nagle uslyszalam jak ktos muwi do mnie ,,hoc ,hoc,,. ja powiedzialam ze nie chce i wtedy zapomnialam co sie dzialo a potem znalazlam sie w jakims czarnym pomieszczeniu i bylo w nim ciemno i nic nie widzialam ale slyszalam ze nie jestem sama bo ktos oddyhal. powiedziala czego odemnie chcesz a on nic nie powiedzial. nagle blysla blyskawica i zobaczylam bialom ukrwawionom twarz a zwlaszcza usta. jego oczy tesz byly ukrwawione.

patszal mi prosto oczy. gdy blyskawica znikla on zniknol a ja poczulm bul. okazalo sie ze na puliku mam rane duzom. wtedy oswiecilo sie swiatlo i zobaczylam ciala moich rodzicuw. bardzo sie wystraszylam

ciag dalszy nastompi puzniej

Advertisement