Creepypasta Wiki
Advertisement

Klasa Obiektu: Apollyon

Specjalne Czynności Przechowawcze: Należy usuwać każdą stronę oraz palić każdy nośnik danych na którym znajdzie się link do pobrania lub sam plik SCP-069-PT-J-EX.

Opis: SCP-069-PT-EX to plik pod nazwą "Andrzej_Duda.exe"

Po otworzeniu pliku na ekranie pojawia się słaby photoshop twarzy Prezydenta Polski, w którym zidentyfikowano własności memetyczne. Akompaniując obrazowi zacznie grać spowolniony Hymn Polski i da się usłyszeć krzyki i płacze niezidentyfikowanych do tąd osób.

Osoba która uruchomi plik zacznie doświadczać halucynacji dźwiękowych i wzrokowych. W obszarach wizji peryferalnej osobie zacznie pokazywać się Andrzej Duda z tymi samymi modyfikacjami co twarz w pliku, nazwany SCP-069-J-EX-1. Losowe fragmenty rozmów zaczną zmieniać formę w "Nie pytają cię o imię, walczą z ostrym cieniem [USUNIĘTO].

Po pewnym, jak się wydaje losowym czasie SCP-069-J-EX-1 zaatakuje osobę  która otworzyła plik. Atak może nastąpić od razu lub nawet po parudziesięciu latach.

Adenduum SCP-069-J-EX-A

Okoliczności kontaminacji

Pierwszy znany Fundacji okaz SCP-069-J-EX został znaleziony gdy policja zwróciła się do SCP po śledztwie przeprowadzonym w [USUNIĘTO], Polska. Nie udało się ustalić śledczym atakującego. Na komputerze zaginionego znajdował się plik SCP-069-J-EX, okno pokoju było wybite a w łazience były ślady walki oraz urwany prysznic. Zaginionego nigdy nie odnaleziono.

Advertisement