Creepypasta Wiki
Advertisement

Identyfikator podmiotu: SCP-PL-200

Klasa podmiotu: Euclid

Specjalne czynności Przechowawcze: SCP-PL-200 powinien być przechowywany w betonowym pomieszczeniu o wymiarach 20 m x 20 m x 35 m W ośrodku 26. Ich grubość powinna wynosić 15 cm. W dodatku, jeśli zajdzie taka potrzeba, SCP-PL-200 musi być rażony prądem o napięciu 200 v, aż do uspokojenia podmiotu. W przypadku ucieczki podmiotu z placówki, należy przeprowadzić operację pod kryptonimem: "Czarna krew" (patrz, dodatek SCP-PL-200-a).

Opis: SCP-PL-200 to humanoid, który mierzy 3 m i waży 450 kg. SCP-PL-200 nie posiada uszu oraz nozdrzy. Podmiot posiada jasną barwę skóry, jednak w obrębie klatki piersiowej, skóra jest pozbawiona pigmentu, a na całym ciele występują czarne, lub bordowe przebarwienia. Na razie nie odkryto, dlaczego tak jest. SCP-PL-200 nie posiada owłosienia oraz nie potrafi mówić. Anomalne zdolności obiektu to między innymi: wpływanie na umysły potencjalnych ofiar i nieludzka siła, przez co SCP-PL-200 może miażdżyć swoje ofiary. Wpływanie na umysły ofiar ma na celu doprowadzenia ich do miejsca przebywania podmiotu za wszelką cenę. Jedną z bardziej niepokojących zdolności anomalnych SCP-PL-200 jest to, że potrafi on sprawić, że ludzie popełniają samobójstwo. Oczy podmiotu zawsze zdają się patrzeć na ofiarę. Skuteczność i śmiertelność ataku obiektu wynoszą odpowiednio: 87% i 92%. Zabezpieczenie SCP-PL-200 jest stosunkowo łatwe, a liczba ataków jest bardzo mała. Jednak nie należy lekceważyć siły podmiotu, gdyż jest on w stanie przebić się przez beton (patrz, incydent SCP-PL-200-1). Siła uderzenia, jaką SCP-PL-200 jest w stanie wywołać, wynosi 2000 N.

Dodatek SCP-PL-200: Operacja Czarna krew polega na złapaniu SCP-PL-200 i wystawienia klasy D na jego działanie psychologiczne (jego zasięg to 400 km). Personel klasy D musi znajdować się w ośrodku odcięty od wszystkich innych ludzi. Jeśli osoba zamknięta w przechowalni SCP-200-PL, nie będzie w stanie dojść do SCP-PL-200, obiekt sam zacznie biec w kierunku ofiary (warto również zaznaczyć, że anomalna zdolność podmiotu, czyli kontrola umysłu, nie działa na MFO). Po dotarciu na miejsce, SCP-PL-200 zabije, bądź pozbawi przytomności Personel klasy D i uspokoi się.

notatka: [...], ale nie wiem, czy to dobry pomysł. SCP-PL-200 mógłby już nie wrócić wtedy do swojej celi... ale zastanowię się nad tym.

Incydent SCP-PL-200-1: SCP-PL-200 przełamuje zabezpieczenia i ucieka. Znalezienie obiektu zajęło 3 dni. zastosowano operację "Czarna krew" i pomyślnie zabezpieczono ponownie.

Advertisement