Creepypasta Wiki
Advertisement

2 kwietnia 1973 roku w stanie Ohio pomiędzy dwoma kamienicami zgromadziło się około 10 osób. Byli to afro-amerykańscy mężczyźni. Gadali przez 2 godziny i opowiadali o marzeniach z dzieciństwa. Okazało się, że znaczna większość tych marzeń była o zostaniu gangsterem. Chcieli założyć gang o nazwie "SUNDEYON". 3 osoby niechciały zakładać gangu i zgłosić całą sprawę na policję. w około minutę zostali obezwładnieni i związani. Ostatecznie "SUNDEYON" powstał. przez 2 miesiące dołączyło do niego około 23 osób. Członkowie gangu złożyli się i kupili działkę a na niej postawili klub. Do klubu przychodzili tylko członkowie gangu. Był też tam pokój na więźniów. Około 2 tygodnie później "SUNDEYON" zawarł sojusz z innym gangiem "LINDEY". Był to meksykański gang. przez pół roku do gangu dołączyło 56 osób. Razem 86 osób. Za dużo jak na jeden klub. Zaczęli atakować ulicę by się tam wprowadzić. Po miesiącu ataku wszyscy właściciele domów na ulicy wystawili dom na sprzedaż. Każdy za około 300000$. Na ulicy było 20 domów. Razem 6 milionów dolarów. Gang złożył się i kupili prawie całą ulicę. Niestarczyło im na jeden dom więc poprosili o pożyczkę gang "LINDEY". Gang zgodził się i po miesiącu dostał swoją wypłatę z małym bonusem 500 dolarów. Ulica ta była główną siedzibą gangu. Po 2 latach szef gangu - Johnny Syndey, zorganizował napad na bank. Miał się odbyć za 3 lata by mieć czas na rozplanowanie. Okazało się, że 1/3 gangu miała tam swoje konto więc w razie napadu stracili by dużo pieniędzy. Gang by miał za to 30 milionów dolarów. Szef gangu zrezygnował z napadu. Główne przestępstwa gangu to: okradanie sklepów, kradzieże aut oraz graffiti. przez 8 lat Gang był jednym z najliczniejszych i najgroźniejszych gangów w stanie (był on na 8 miejscu w tym temacie). Gang miał wtedy około 12000 osób. 1/140 mieszkańców stanu barykadowała się w swoich domach i mieszkaniach. 4 maja 1985 roku do stanu przyjechał jeden z najlepszych oddziałów policji w kraju. wtedy gang był już na 7 miejscu w poprzednim zestawieniu. Zadaniem oddziału policji było albo aresztowanie gangu albo wyeliminowanie. Policjantów było 500. Nie mieli większych szans, lecz próbowali to zrobić. Na początku rzucili kilka granatów na główną siedzibę gangu która teraz nazywała się "Sundey Street". To wtedy rozpoczęła się wojna między Gangami a całą policją. Gang "LINDEY" od 2 lat nie istniał, bo lokalna policja go aresztowała a 1/3 zabiła. W tym stanie Istniało już tylko 300 gangów. "SUNDEYON" w odpowiedzi za kilka granatów na "Sundey Street" wysłał kilka członków gangu na posterunek policji by pobawili się wyrzutnią rakietową i kałasznikami. Połowa lokalnych gangów zaczęła napadać na oddziały policji i wkrótce całe miasto należało do kilku gangów. Reszta to około 50 tysięcy przestraszonych cywilów. Gangi zawarły sojusz i ustaliły własne prawo w mieście. Oto główne zasady w mieście: Płacić comiesięczny podatek o wartości 1000 dolarów, Gdy ktoś zobaczy członka z pośród tych 3 gangów: "SUNDEYON", "VALLNAS" i "GRENDIAN" ma się im kłaniać, Jeśli jakiś członek gangu zobaczy jakiegoś menela, ma prawo go uderzyć 3 razy i raz kopnąć w ciągu 2 tygodni.

Advertisement