Creepypasta Wiki
Advertisement

Witaj, zapewne Wszedłeś na tą stronę aby poczytać creepypastę, rozluźnić się po dniu, bądź jak to w zwyczaju ma większość czytelników - nie zasnąć tej nocy. Nie zaprzestawaj czytania ani nie przewijaj strony na dół, głupcy którzy to zrobili... No cóż, ślad po nich zaginął.

Wiesz, jakie tortury były wywierane we Francji po Wielkiej Rewolucji Francuskiej? Tajne wojska, aby wyciągać informacje od rzekomych świadków były w stanie zrobić wszystko. Kłucie rozżarzonymi szpikulcami w miejsca pod paznokciami była chyba najbardziej rozpowszechnioną metodą. Inną, było miażdżenie stóp specjalną, metalową prasą. Kości gruchotały tak, że można było je swobodnie słyszeć. Jeśli ludzie w tych placówkach byli łaskawi, umieszczało się stalowy klocek w kształcie walca na grubym sznurze, i za pomocą przeciągania liny grożono, że jak nie dostaną informacji, wielki pocisk na niego runie i zabije. Kiedy informacji nie dostawano, świadkowi wylatywały kości razem z mięsem i żyłami. Organy wewnętrzne były tak zmiażdżone, że wypadały z ohydnym plaskiem. Do dziś jest to zatajnione przez rządy, podobno takie coś nie miało się powtórzyć, ale nadal jest praktykowane w Państwie Islamskim i w USA.

Ale dlaczego Ci to mówię? Żebyś Zobaczył, że człowiek to bezmyślna maszyna do zabijania. Nie ma dobra na tym świecie Dobro to tylko przejaw braku chęci zabijania owej grupy. Każdy normalny człowiek, musi się czasem wyżyć, nawet w myślach.

Jeśli dalej czytasz, to znaczy że taka "mała" dawka na ciebie nie działa, gdybyś przestał czytać lub przewinął stronę, zapewne już byś nie miał kontroli nad sobą, a twoje ciało szło by zaginąć.

Dalsza część tego tekstu kieruje cię do nikąd. Myślałeś zapewne, że coś Ci powiem o sobie? Powiem, ale za chwilę. Dlaczego na tej stronie opublikowałem ten tekst? Administracja większości stron informacyjnych zastrzegła sobie publikację tego tekstu w jakimkolwiek dziale. Tutaj to idealnie pasuje.

Możesz nie wierzyć, ale to jest wiadomość, ostrzegająca przed oszaleniem rasy ludzkiej i samoistnym wybiciu się. Czemu nie możesz tego przeczytać na stronach informacyjnych? Ponieważ zgłoszenie było usuwane z powodu "niepokojącej treści".

Ale skąd to wszystko wiem?

Ponieważ innych namierzam.

Teraz namierzyłem ciebie.

I cię obserwuję.

Z bezpiecznej odległości.

Advertisement