Creepypasta Wiki
Advertisement

Razem z moim chłopakiem kupiliśmy stary dom. On jest odpowiedzialny za budowę "od nowa" – czyli, na przykład, przekształcenie kuchni w główną sypialnię, podczas gdy ja mam obowiązek usunięcia tapety. Poprzedni właściciel wytapetował każdą ścianę i sufit! Zdejmowanie tapet jest straszne, ale również dziwnie satysfakcjonujące. Najlepsze uczucie jest wtedy, gdy odklejasz długi kawałek, podobny do łuszczącej się skóry po oparzeniu słonecznym. Nie wiem jak wy, ale ja lubię bawić się w próby oderwania jak najdłuższego kawałka tapety, tak długo, dopóki się on nie urwie.

Pod narożnikową częścią każdej tapety, w każdym pokoju, znajduje się czyjeś imię, nazwisko i data. Moja ciekawość zwyciężyła którejś nocy i wygooglowałam jedno z nich. Odkryłam, że nazwisko pasuje do zaginionej osoby, a data zaginięcia jest taka sama jak data pod tapetą. Następnego dnia sporządziłam listę wszystkich nazwisk i dat. Rzeczywiście, pasowały one do zaginionych ludzi. Powiadomiliśmy policję, która wysłała do nas zespół wydziału kryminalnego.

Usłyszałam, jak jeden z techników mówi "Ta, to ludzkie." Ludzkie? Co jest ludzkie?

"Proszę pani, gdzie jest materiał, który zdążyliście już zdjąć ze ścian? To, co usuwaliście, to nie jest tapeta."

Autor: BatoutofHell821

Źródło: This new old house

Tłumaczenie: Puck Norris

Advertisement