Creepypasta Wiki
Advertisement

Kto to Strażnik?[]

Strażnik to nazwa nadana ludziom, którzy są połączeni swą duszą z demonami. Ich głównym celem jest chronienie nas przed demonicznymi stworzeniami. Głośno się o nich zrobiło po odkryciu zakazanych ksiąg Biblii i objawieniu światu kolejnych zakazanych akt watykańskich. Posiadają moce związane z danym typem demona. Wyróżniamy takie moce jak:

- ognia

- lodu

- światła

- cienia

- plazmy

- ziemi

- elektryczności

- wiatru

Kolejną ze znanych nam mocy jest przemiana w postać demona. Najprawdopodobniej ich wygląd w tej formie jest odzwierciedleniem wyglądu demona. Jak na razie wiemy jak wygląda demoniczna postać Abadona. Wygląda praktycznie jak diablo sapiens z tą różnicą, że ma 4 metry wysokości, posiada ogon i skrzydła. Świadek tej transformacji twierdził że w tej postaci posiada większe możliwości panowania nad swoją mocą. Na przykład potrafił z ognia stworzyć bicz, który jednym uderzeniem zabijał po przez spalenie ciała Tyramusa. Dzięki temu w jednej chwili pokonał całe ich stado. Demoniczna postać Reidena wygląda jak człowiek zrobiony z elektryczności. W tej formie potrafi porażać duże grupy przeciwników przelatując obok nich. O demonicznych postaciach innych Strażników jak na razie brak informacji.

Informacje o nich.[]

  • Pierwsze wzmianki pochodzą z Prehistorii. Są to rysunki pokazujące ich walki z demonicznymi stworzeniami.
  • Starożytność posiada już więcej informacji o nich. Ludzie uważali że zostali zesłani przez bogów by chronić niewinnych i bogatych przed stworzeniami, które wyszły z puszki Pandory. Herkules podobno był jednym z nich.
  • Średniowiecze posiada najwięcej wzmianek o nich. Najsłynniejszym i za razem najsilniejszym z nich był Halavander. Zasłynął z pokonania najsilniejszego demonicznego stworzenia w historii. Pojawiają się także pierwsze wzmianki o ich broni. Posługiwali się mieczami, halabardami, sztyletami, ostrzami nadgarstkowymi, ostrzami podramiennymi i łukami.
  • Nowożytność posiada już mniej informacji o nich. Wiemy że byli po stronie pierwotnych mieszkańców Ameryki. Z tego okresu pochodzą także pierwsze wzmianki o ich stworzeniach na których jeździli. Były to silne gatunki Chupacabre, których wygląd przypominał moc ich jeźdźca. Wtedy pierwszy raz mówi się o ich demonicznych rękach, dzięki którym mogli korzystać ze swych mocy.

XX wiek nie posiada praktycznie żadnych wiadomości na ich temat.

Informacje z XXI w.:[]

Dzisiaj wiadomo tyle że na ten moment jest pięciu Strażników. Ich imiona to: Abadon, Ryze, Raiden, Sarabi i Tyrant.

O ich wyglądzie za dużo nie wiemy, gdyż posiadają maski. Strój wygląda na ludzki z elementami zbroi. Wiemy także jakiej broni używają. Abadon używa ostrza nadgarstkowe, Rayze używa kija z bambusa, Raiden włóczni, Sarabi ma dwa pistolety, Tyrant używa dwóch sztyletów. Wiemy jaką mocą posługuje się Abadon, który jest najstarszy z całej piątki. Posiada moc ognia. Z nowszych zeznań świadków wynika że Raiden używa mocy elektryczności, a Tyrant włada mocą wiatru. Informacje o nich ciągle przybywa dzięki zeznaniom świadków.h

Co to demoniczne stworzenia?[]

Demoniczne stworzenia powstały z resztek anielskiej mocy Lucyfera, który gdy zobaczył że są słabe strącił je do trzeciego wymiaru stworzonego przez Stwórcę świata. Od tamtego czasu istoty przeszły ewolucję. Dzisiaj wyróżniamy takie stworzenia jak:

-Chupacabre to gadzie istoty które są w ich wymiarze czymś w rodzaju tygrysów. Znane są z wysysania krwi. Ich jeden z gatunków upodobał sobie trzodę hodowlaną. Ich silniejsze gatunki potrafią wytwarzać kolce na całym ciele w jednej chwili. Inne posiadają macki. A jeszcze inne mają twardszą skórę i dodatkowy otwór gębowy, który służy do grzebania w ziemi.

-Smoki to stworzenia latające. Zieją ogniem. Ich rozmiary mogą przewyższać rozmiary płetwali błękitnych.

-Diablo sapiens to humanoidalne istoty. Są najmądrzejsze ze wszystkich. Ich rozmiary mogą dochodzić do 3 metrów wysokości. Ich wygląd zainspirował twórców gry Diablo III do stworzenia wyglądu dla samego Diablo. Najsilniejszy z nich był więziony w Watykanie.

Diablo sapiens

Prawdopodobny wygląd Diablo sapiens i demonicznej postaci Abadona

-Tyramusy to istoty które najbardziej wyglądają jak ludzie. Ich wygląd można porównać do wyglądu pewne go przeciwnika w serii gier Dead Space, lecz nie mają tak długich kłów jak one.

-Porywacze to kolejne istoty humanoidalne. Potrafią doskonale się maskować. Mogą przybrać wygląd człowieka, lecz nie potrafią tworzyć twarzy. Więc są bez twarzowe. Hipnotyzują swoje ofiary dźwiękami o niskiej częstotliwości. Ofiary Porywaczy którzy przetrwali mówią że ten dźwięk przypomina odgłos dzwoneczków. Najsłynniejszy z nich to Slenderman. Jako jeden z nielicznych posiada dużą inteligencję, dzięki temu umie naśladować głosy ludzi.

-Cienie to istoty które są bez kształtną masą cienia. Potrafią jednak przybrać różne formy. Najczęściej przybierają wygląd i wysokość ludzi. Ich dotyk jest niebezpieczny dla ludzi. Może z łatwością przechodzi przez materię i ludzi. Jeśli przejdzie przez ludzi powoduje wtedy rozsadzenie wnętrzności i kości nieszczęśnika. Następnie zaczyna się żywić tym co zostało. Zostawia zawsze po sobie tylko skórę i włosy. Ich inną umiejętnością jest tworzenie z cienia przeróżnych broni. Np. potrafi zrobić ostrza wystające z rak, co pozwala mu na obronę przed innymi demonicznymi istotami. Nadal nie wiemy jakie stworzenie mogło by się nim pożywić.

-Koszmary to istoty, które przybierają formę tego czego jego ofiara się boi. Najczęściej pojawiają się w snach. Czasami przybierają swój własny kształ. Ich wyglądem inspirowali się twórcy gry League of Legend do stworzenia wyglądu Nocturn'a.

Nocturne-Classic

Koszmar

-Lewiatan to prawdopodobnie biblijna bestia. Według akt watykańskich jest uśpiony gdzieś pod wodą.

-Behemot to kolejna biblijna bestia. Prawdopodobnie jest uśpiony gdzieś pod ziemią.

-Vampiry są stworzeniami nocnymi.Atakują tylko w nocy i boją się słońca.                                                   

Czemu istoty się nami interesują i jak się dostają do naszego wymiaru?[]

Pomiędzy naszym wymiarem a ich powstają krótkotrwałe pomosty. Istoty z chęcią przechodzą przez pomosty skuszone duszami. Tym większą moc ma kogoś dusza, tym bardziej interesuje się nim demoniczna istota.

Czemu nie znajdujemy ich ciał gdy zginą?[]

Zawsze zabija je Strażnik. Broń Strażników powoduje szybkie spalanie się ciał demonicznych istot. Nic z nich nie zostaje.

Tylko tyle informacji na razie mamy. Regularnie będzie to aktualizowane. Będą dodawane nowe informacje o nich. Wszelkie informacje są od świadków, tekstów zakazanej księgi Biblii i akt watykańskich.

Teraz ja tu coś dodam. ja będę powoli aktualizował informacje o Strażnikach i demonicznych istotach. Mam nadzieje że się wam to spodoba :) 

Advertisement