Creepypasta Wiki
Advertisement

Witaj. Jestem tu, by pokazać Ci ukrytą prawdę o Nas, która "drzemie" w Naszym umyśle i tylko czeka, aż Nasza świadomość ją obudzi. Zacznijmy wchodzić przez kolejne drzwi wspomnień, by dotrzeć do pewnej strony swojej świadomości, której, być może, w ogóle nie jesteś świadomy.

Mija kolejny rok Twojego życia i nadchodzi ten dzień, który sądzi, że masz się postarzeć: dzień Twoich urodzin. Za chwilę ktoś wejdzie do Twojego pokoju, składając życzenia urodzinowe i dając Ci prezent. Wiele osób jednak zamiast kolejnej, głupiej kartki z życzeniami lub medalika od babci, wolałoby sztylet, który można wbić sobie w serce w dniu urodzin, aby chociaż udawać, że zatrzymuje się czas. Albo zegarek, który cofa czas właśnie o tyle, o ile chcemy. Myślisz wtedy, że zaczniesz wszystko od nowa... Jako młodsza o rok osoba. Ale czas się nie zatrzyma. Wspomnienia nie znikną. Z każdym kolejnym dniem poczujesz, że Jesteś coraz bliżej końca. Twoje marzenia z dzieciństwa przestaną mieć znaczenie. Pewnego dnia obudzisz się, przekraczając "próg dorosłości". Czas i tak nie minie, a Ty będziesz żałować, że Twoje dzieciństwo zostało bezpowrotnie zmarnowane. Spójrz na zegarek. Ile czasu Twojego życia, ponownie (i bezpowrotnie) minęło?

Jak myślisz? Kim jestem? Czym jestem?

Pasta by: Psychofanka

Advertisement