Creepypasta Wiki
Advertisement

Szop Randy był bardzo miłym szopem. Mieszkał w ładnym domku razem ze swoją żoną, Szopem Becky, oraz trójką uroczych dzieci. Wiedli dobre życie. Jednak pewnego dnia, stało się coś złego. Becky zachorowała, ponieważ nie miała wystarczająco dużo jabłek, i musiała odejść.

Randy chciał być pewny, że jego dzieci nigdy nie zachorują, i że zawsze będą miały wystarczająco dużo jabłek. Niestety, nie zawsze tak było.

Szop Billy, najstarsze dziecko, które kochało bejsbol tak jak jego tata, nie miało jednego jabłka. Szop Sarah, która niedawno perfekcyjnie napisała dyktando, miała dwa jabłka, ale małe i gnijące.

Trzecie dziecko, Greg, nie wyróżniało się niczym szczególnym, poza swoimi dwoma, dojrzałymi jabłkami.

Greg zrozumiał, że to niesprawiedliwe, że ktoś tak zwykły jak on ma dwa idealne jabłka, podczas gdy jego niesamowity brat i siostra mają jedynie swoje okropne jabłka. Dlatego zdecydował się podzielić i oddał każdemu z rodzeństwa jedno ze swoich jabłek. 

I żyli długo i szczęśliwie. 

"Rozumiesz dlaczego czytam ci tę historię, Greg?" spytał Randy Jones, zamykając własnoręcznie wykonaną książeczkę z obrazkami.

"Tak... Tak mi się wydaję." odpowiedział Greg, patrząc na metalowe drzwi na drugim końcu ciemnej poczekalni.

"I rozumiesz, jak ważne to jest?" Randy zapytał, a Greg przytaknął. Nieprzyjemne, fluorescencyjne światła zabrzęczały, kiedy mężczyzna w białym fartuchu wyszedł z jednego z pomieszczeń. Zanim drzwi do pokoju się zamknęły, Greg zdołał zauważyć w środku swojego brata i siostrę, którzy spali.

"Jest gotowy?" spytał mężczyzna, a Randy się uśmiechnął.

"Ależ tak." odpowiedział i zaczął prowadzić Grega do innego pokoju. "Spokojnie synu, te nerki zostaną użyte w dobrym celu."

Autor: StoneCliff

Źródło: Randy Raccoon Teaches About Sharing

Tłumaczenie: Puck Norris

Advertisement