Creepypasta Wiki
Advertisement

Dzisiaj w nocy postanowilem, że obejrze sobie Vive, lecz zauważyłem, że nie ma żadnej Vivy na liście kanałów. W internecie natknąłem się na artykuł, że wszystkie oddziały Vivy zostały zamknięte. A ostatni z nich czyli Viva Germany został zamknięty 31 Grudnia 2018. Zastąpiła ją całodobowa wersja Comedy Central. Pomyślałem sobię, że obejrzę MTV Music. Odpaliłem ten kanał, lecz nic się na nim nie znajdowało. Po kilku minutach wyświetlił się jakiś kod i pisało nad nim Tajemne Menu Dekodera. Pomyślałem sobię, że to jakiś walnięty fake. Jednak po na myślę wszedłem w menu dekodera i wpisałem ten kod. Wtedy wyłączył mi się telewizor. Nagle wrócił do pierwotnego stanu, ale menu kanałów było inne, poszarpane i całe we krwi. Poszukałem pozycji gdzie w miejscu MTV Music była kiedyś Viva Polska. Na nim właśnie widniał ten kanał. Zdziwiłem się, bo Polski oddział Vivy zamknięto 17 Października 2017. Pomyślałem znowu, że to niezaktualizowane menu. Ale w miejscu Comedy Central DE i Comedy Central Hungary pojawiły się Viva Germany i Viva Hungary. Przeraziłem się, ale z drugiej strony ,,Jej mam Vive". Odpaliłem Vive Polska, ku mojemu zdziwieniu kanał działał, jednak to co obejrzałem wstrząsło mną doszczętnie. Logo vivy było inne. Trójkaty były zaostrzone, jak to w logu vivy bywało, ale było całe we krwi. Program aktualny jaki leciał to był Murder Party. Na każdej vivie był ten sam program, pomyślałem, że to cos fajnego. Ale tak nie było, na ekranie było dwóch mężczyzn, którzy rozrywali sobie gardło nożami. Byłem przerażony, bo jak cos takiego moze lecieć na kanale muzycznym. Kiedy próbowałem wyjść z Vivy, wyskoczyl mi komunikat ,,You're are next" czyli Ty będziesz następny. Odłączenie kabla, tez nic nie pomogło. Po chwili ręka jednego z facetów wyszła z ekranu telewizora i wciągnęła mnie do niego. Obudziłem się, cały spocony. Okazało się, że to był sen. Nigdy potem nie oglądałem nagrań archiwalnych z Vivy. Creepypasta stworzona przez mojego kuzyna :)

27563 0 0 x1
Advertisement