Creepypasta Wiki
Advertisement

Teke Teke - jeden z nielicznych mściwych demonów Onryō, które nie posiadają dolnej części ciała.Istota zawdzęcza swoją nazwę groteskowym poruszaniem się, który wywołuje dźwięk podobny do "Teke teke". Mimo iż demon wydaje się być odrobinę zabawny dzięki swojej nazwie jest on niebezpieczną istotą zabijającą ludzi, wspominaną w japońskich legendach miejskich.

Teke Teke była niegdyś znana jako Reiko Kashima, gdy była jeszcze człowiekiem żyjącym na ziemi. Pewnego razu została jednak celowo wepchnięta pod pędzące metro w Meishin,które przecięło ją na pół,co zapoczątkowało jej zemstę. Kobieta zamiast przejść wszystkie etapy oczyszczenia w Yomi, stała się mściwym demonem.Na wskutek śmiertelnego wypadku została pozbawiona dolnej części ciała. Stając się istotą nadprzyrodzoną kobieta utraciła cechy ludzkie a zyskała niezwykłą szybkość mimo iż nie posiada nóg. Do poruszania się używa tylko dłoni i łokci. Gdy demon nie jest sprowokowany jego szybkość maleje. Podczas wolnego poruszania się tłów kobiety ociera się o ziemię powodując znajomy dźwięk "teke teke".

Teke Teke pojawia się w pobliżu stacji metra i tam wyczekuje swojej ofiary. Zdarza się jednak,że wyrusza na poszukiwania, dlatego można ją również spotkać pełznącą na ulicy lub w łazience.

Demon nie jest istotą, która odzyskała spokój po śmierci swoich oprawców. Teke Teke potrafi zabijać również niewinnych ludzi bez względu na ich rodzaj lub wiek,ponieważ za życia sama była niewinna. Kiedy demon spotka ofiarę zaczyna na nią polować, następnie łowy kończą się przecięciem ofiary na pół.Teke Teke posługuje się również ostrymi narzędziami,które potrafią ostro ciąć przedmioty a w tym wypadku ludzi. Często występuje z piłą lub małą kosą.

Jako mściwy demon potrafiący swobodnie mówić często przed zabójstwem pyta swoją ofiarę o dolną część ciała udając,że nie może jej znaleźć.Dzięki temu ofiara może uniknąć śmierci wspominając jej imię za życia.

Gdzie jest reszta mego ciała ? - Teke Teke

....na stacji metra Meishin

Od kogo o tym wiesz ? - Teke Teke

Dowiedziałem/łam się o tym od Reiko Kashima

Jeżeli ofiara nie odpowie poprawnie Teke Teke zabije człowieka z jeszcze większą nienawiścią, że zmarnowała czas na rozmowę. Kiedy jednak ofiara odpowie poprawnie jak w przykładowym dialogu,demon opuści człowieka i szybko odejdzie.

Jest jeszcze jedna rzecz o której trzeba wiedzieć... Teke teke Jest jednym z wielu demonów Onryō, które już nigdy nie zazna spokoju.

Advertisement