Creepypasta Wiki
Advertisement

Numer sprawy: NR 03/25/01/4546

Wydarzenie: Morderstwo Raportujący oficer: Detektyw Nicholas Starns Data: 25 marzec 2001 r.

Ciało mężczyzny w średnim wieku zostało znalezione w piwnicy opuszczonego domu po tym jak sąsiedzi zgłosili, że drzwi od podziemi są uchylone. Żaden ze światków nie widział nikogo, łącznie z tym mężczyzną, wchodzącego lub wychodzącego z budynku. Znaleziony w portfelu dowód wskazuje, że jest to Robert McCann, lat 35. . Ofiara zwisała z sufitu piwnicy powieszona za oba kciuki i szyję. Materiałem użytym do powieszenia była żyłka na szcześciofuntową rybę. Dziesięcioma żyłkami powiązane były kciuki szyja ofiary. Oba jego kciuki i głowa były ciemno purpurowe i opuchnięte do granic możliwości.

Numer sprawy: NR 03/28/01/4547 Wydarzenie: Morderstwo Raportujący oficer: Detektyw Nicholas Starns Data: 28 marzec 2001 r.

Ciało nastolatka zostało znaleziona w alejce niedaleko domu ze sprawy numer 03/25/01/4546. Bezdomny odkrył zwłoki pod stertą kartonowy pudeł. Przy ciele nie znaleziono żadnych dokumentów mogących pozwolić zidentyfikować ofiarę. Szyja ofiary została poraniona i oszpecona. Autopsja wykazała, że przełyk i tchawica były zmiażdżone. Kilka śladów butów zostało znalezionych na gardle ofiary. Udało się ustalić rozmiar i typ obuwia, rozmiar 11, ale żadne znajdujące się w bazie buty nie pasowały do odkrytych na miejscu zbrodni.

Numer sprawy: NR 04/03/01/4548 Wydarzenie: Morderstwo Raportujący oficer: Detektyw Nicholas Starns Data: 03 kwiecień 2001 r.

Ciało starszej kobiety znalezione zostało w jej domu. Zaniepokojona rodzina zgłosiła jej zaginięcie po tym jak przez kilka dni nie mogli się z nią skontaktować. Nie było śladów włamania ani nic nie zostało ukradzione. Ofiara miała na nazywała się Sarah Jean Weaver. Ofiara znaleziona została około 10 stóp od drzwi frontowych, rozciągnięta na podłodze. Jej nogi zdawały się być odłączone od ciała i leżały niedaleko drzwi wejściowych. Dwa ślady krwi prowadziły od frontowych drzwi do miejsca w którym leżało ciało, tak jakby czołgała się ona od czegoś do miejsca w którym zmarła. Śmierć nastąpiła w wyniku dużej utraty krwi.

Ciało lokalnego farmera zostało znalezione w jego szopie narzędzia po tym jak żona zgłosiła jego zaginięcie. Tłumaczyła ona, że poszedł nawodnić ziemię dzień wcześniej i nie wrócił. Opieszałość tego raportu jest podejrzana w części jej zeznań więc została ona zawieziona na komisariat w celu zadania dodatkowych pytań. Ofiara znaleziona została w rogu szopy na narzędzia. Ciało pokryte było Bąblami po użądleniach pszczół. Spuchnięte kończyny powiększone były prawie dwa razy. Zmarł od uduszenia lub dużej ilości pszczelego jadu. W przeciwległym rogu była dużo zniszczonych uli. Ślady miodu na ścianach sugerują że były one rzucane we wnętrzu szopy. Schowek zamknięty był od zewnątrz.

Numer sprawy: NR 05/04/01/4551 Wydarzenie: Morderstwo Raportujący oficer: Detektyw Nicholas Starns Data: 04 maj 2001 r.

Ciało pielęgniarki oraz lekarza znalezione zostało w sali operacyjnej szpitala Świętej Elżbiety. Zespół pełniący dyżur zeznał o krzykach dochodzących z pokoju chwile przed odkryciem ofiar. Nikt nie wchodził oraz nie wychodził z sali oprócz pielęgniarki oraz doktora, nazywali się Janet Harding i Sonny Ellis. Obie ofiary miały otwarte klatki piersiowe. Ich żebra zostały usunięte z ciał i wbite w szyje. Śmierć była natychmiastowa.

Ciało księdza znalezione zostało w konfesjonale katedry Świętego Marka. Młody mężczyzna, Angelo Washington, spowiadał się ojcu O'Cyrus kiedy zauważył że mężczyzna przestał odpowiadać mu. Po dalszej inspekcji okazało się że ksiądz nie żyje. Młody człowiek zeznał że on i ksiądz rozmawiali w konfesjonale chwile przed tym jak ojciec zamilkł. Zeznał także, że w trakcie spowiedzi nie słychać było aby ktoś otwierał konfesjonał. Ofiara w momencie znalezienia siedziała. Twarz księdza w zasadzie zniknęła. Koniec dużego krzyża przeszył na wylot głowę ofiary i wbił się w tył konfesjonału.

Ciało zostało znalezione na terenie historycznego dworu. Ofiara nie miała przy sobie żadnego dowodu pozwalającego na zidentyfikowanie. Właściciele dworu znaleźli ciało po tym jak wrócili z zakupów. Zeznali, że opuszczając dom nie widzieli nikogo innego w pobliżu posiadłości. Ofiara znaleziona została na szczycie misternej żelaznej bramy broniącej wejścia do majątku. Zaostrzone szczyty bramy przebiły niektóre główne organy. Samobójstwo zostało wykluczone z powodu wysokości bramy.

Ciało młodej kobiety zostało znalezione w windzie. Świadek zeznał, że widział ją wchodzącą do windy w doskonałym zdrowiu. Zeznał także, że winda była pusta. Wideo z ochrony pokazuje, że winda zatrzymała się raz. Kobieta nie wysiadła, ale starszy mężczyzna wszedł do środka. Winda zatrzymała się piętrzo wyżej i otwarła. W środku znajdowało się ciało kobiety, ale starszego mężczyzny nie dało się nigdzie zauważyć. Ofiara znaleziona została na podłodze windy. Jej krew była wszędzie w środku. Jej ciało było otwarte z boku a jej kręgosłup został wyciągnięty. Śmierć byłą szybka. Twarz mężczyzny była wyraźnie widziana na filmie. Jego identyfikacja zostanie rozpoczęta w tempie natychmiastowym.

Numer sprawy: NR 05/21/01/4556 Wydarzenie: Morderstwo Raportujący oficer: Szef Policji Matthew Russel Data: 21 maj 2001 r.

Ciało Nicholas Starns zostało znalezione w jego domu około godziny 14. Sąsiedzi zeznali, że przed telefonem na policje usłyszeli głośny łoskot. Nie było śladów wtargnięcia ani żadnych śladów walki. Ofiara została znaleziona przy biurku z komputerem. Żelazny kolec wystawał z czoła detektywa. Na stole leżały akta morderstw, które prowadził przez ostatnich kilka miesięcy. Zdjęcie mężczyzny stojącego przed widną leżało na samym wierzchu. Jedynym świadkiem był starszy mężczyzna, który twierdził, że widział osobę podobnego wzrostu i postury co ofiara wychodzącą z domu z młotem kowalskim w ręce. Zanim mieliśmy szansę zadać więcej pytań, mężczyzna odwrócił się i odszedł, nucąc starą piosenkę śpiewaną dzieciom w żłobkach

Dowód: Notatka została znaleziona zwinięta w ręce detektywa: "This Old Man He Played Ten He Played Knickknack Once Again"

Nastepna notatka została znaleziona na czole detektywa, przyczepiona do niego żelażnym kolcem:. "Knickknack, Paddywhack, Give A Dog A Bone, This Old Man Came Rolling Home"

Advertisement