Creepypasta Wiki
Advertisement
Creepypasta Wiki
Skyrim_-_Thomas_the_Tank_Engine_Mod_(HD)-0

Skyrim - Thomas the Tank Engine Mod (HD)-0

Zawsze lubiłem bajkę Thomas the Tank Engine była to moja ulubiona bajka, miałem nawet kolekcję pociągów z Tomka, jednak któregoś dnia przez przypadek przełączyłem na mini mini, ale jednak spojrzałem że za chwilę ma lecieć nowy odcinek Thomas the Tank Engine który nazywa się Tomek w średniowieczu.

Bardzo się zachwyciłem że będę właśnie oglądać specjalny odcinek Tomka, ale zdziwiłem się bo przecież pociągów nie było w średniowieczu ale cóż nie interesowałem się tym bo to przecież tylko bajka poprostu tak sobie zażartowałem że Jak to pociąg w średniowieczu?. Nareszcie wybiła godzina 12:00 jeszcze jedną reklamę puścili i już leciał odcinek specjalny. Początek był jednak dziwny bo widać była kata trzymającego w dłoni wielki dwuręczny topór i ogólnie widać było sporo więźniów, zapytałem Zaraz co? Bohaterowie karani na śmierć w Tomku? jednak oglądałem dalej myśląc sobie że stanie się jakiś happy ending tego wszystkiego, jak w każdym odcinku Tomka, jednak po krótkiej przemowie generała więzień podchodził do kata, generał popchął go do przodu aby ten klęknął i położył głowę na stołek, jednak było słychać gwizdy Tomka myślałem sobie Tak Tomek spowoduje że nikt nie umrze choć nadal myślałem również że dosyć głupio robić odcinki w których ktoś zostaje skazany na śmierć w takim programie, nawet na takim Nickelodeon i Cartoon Network by to nie przeszło bez problemów, a co dopiero w Mini mini, jednak po chwili WIĘZIEŃ ZOSTAŁ ŚCIĘTY, to było tak chore! Ścięcie w bajce dla dzieci!? Co oni sobie myśleli podczas robienia tego odcinka!? Potem jednak tego którego widok był z kamery postanowili ściąć, jednak był kolejny gwizd Tomka! Miałem nadzieję że Tomek będzie bohaterem i uratuje biednych więźniów i budżet autorów po pozwach! Ludzie zwracali na to uwagę jednak postanowili kontynuować karę śmierci. Po chwili kolejny gwizd i widać było Tomka! Tomek przeleciał nad miastem a następnie powstrzymał kata przed zabiciem kolejnego więźnia! Jednak był problem, Tomek zaczął totalną rzeź w mieście! Myślałem że ścięcie głowy to za dużo, a tu nagle Tomek zaczął zabijać niewinnych obywateli podpalając ich swoim oddechem! Całe miasto było w ruinie przez Tomka a większość osób umarło! Nawet magowie nie potrafili go powstrzymać, to był niezwykle brutalny odcinek! Jednak nareszcie się zakończył i miał lecieć kolejny tym razem zwykły odcinek Tomka. Wpisałem na youtube nawet ten odcinek ale nic mi nie wyskoczyło. Była 12 a nikt nie mówił nawet o tym że ten odcinek istniał, na szczęście postanowiłem nagrać ten odcinek dzięki czemu możecie nawet sami go oglądnąć, tylko uważajcie ten odcinek naprawdę nie jest dla osób o słabych nerwach!