Creepypasta Wiki
Advertisement

Ten artykuł dotyczy „oryginalnego” Trollge autorstwa u/Unfunnyman_man123, dla memu, który się zrodził, zobacz Void Trollface, a dla oryginału zobacz Trollface

Wszyscy czekamy w deszczu.

~ Trolle odnosi się do wszystkich alternatywnych Trolli.

Olej unosi się na wodzie. 1) Poczekaj, aż spadnie deszcz. 2) Pokryj się olejem. 3) Latać.

"

~ Najsłynniejszy cytat z Trollge.

Trollge jest powracającym antagonistą widocznym na wielu obrazach i filmach, zwykle memach. Jest zwykle przedstawiany jako fizyczna manifestacja ludzkiego cierpienia, terroru i nieszczęścia.

Trollge pojawił się w wielu fanowskich kreacjach / grach i pracach fanów, nawet rozpoczynając swój własny subreddit z członkami 1,8 tys. i z oficjalnym teraz niezgodą na subreddit. Został uruchomiony przez u/Unfunnyman_man123 na subreddicie r/196.

Zawartość

Wygląd

Biografia/Historia

tło

Ostrzeżenia

Nagrania Trollge

Zakończenie

Umiejętności i informacje

Zniekształcenie rzeczywistości

Alternatywna rzeczywistość

Materiał korpusu

Drobnostki

Galeria

Wygląd

Trollge jest postrzegany jako niezwykle szczupła postać z głową o nienaturalnym rozmiarze dla kogoś o szczupłej sylwetce. Każda jego część jest konfigurowalna przez Trollge'a, który może zmienić się w dowolną potworną istotę, jakiej tylko zechce. Czasami formy, które przybiera, są praktyczne (jak kiedyś, gdy zamienił się w gigantyczny korzeń drzewa z niepokojąco zniekształconą twarzą z kilkoma oczami i kwaśną krwią, by wyrwać połowę ziemi w jednej rzeczywistości). Czasami wystarczy zadzierać ze swoją ofiarą (odnosząc się do jednego razu, kiedy zamienił się w marynat wypaczający rzeczywistość, do diabła).

Biografia/Historia

Edycja w tle

Trollge był kiedyś Trollface w 2011 roku, ale ponieważ został zapomniany, był pełen zemsty.

Ostrzeżenia

Ostrzeżenia to zestaw 5 nagrań z, jak można przypuszczać, ocalałego z Trollge, który mówi słuchaczowi, jak przeżyć i ukryć się przed Trollge. Ostatni wpis pokazuje, co dzieje się z każdym złapanym. Zanim taśma się skończy, widzimy, jak Trollge podchodzi coraz bliżej, zanim głośne krzyki i mięsiste łzawienie słychać przez solidną minutę, zanim taśma się urwie.

Nagrania Trollgeedit

Do tej pory udokumentowano kilka nagrań Trollge. W jednym z ważniejszych widzimy Trollge'a włamującego się do domu, w którym widzimy Derpa, Derpinę i Me Gustę. Cała trójka wygląda na zmęczoną i ciężko ranną. Gdy Trollge mówi coś do tyłu, w tle słychać krzyki Me Gusta. Następnie Trollge brutalnie morduje Me Gusta poprzez łamanie kości.

Zakończenie

Jak widzimy Trollge pokrytego olejem w lesie, nieznana osoba rejestruje go, gdy zostaje znaleziony przez potwora. Ale potem nadchodzi deszcz i Trollge znika, prawdopodobnie odlatując. Nie wiadomo, czy Trollge nie żyje, czy wciąż żyje.

Umiejętności i informacje

Trollge był widziany z wieloma różnymi umiejętnościami i innymi informacjami, które są ważne dla istnienia Trollge, więc porozmawiamy o nich tutaj.

Zniekształcenie rzeczywistości

Trollge może zniekształcać rzeczywistość taką, jaka jest, zmieniając układ atomów i łamiąc zasady fizyki i praw czasu. Widziano, jak Trollge zamienia wodę w krew, zamienia banana w rewolwer marynarki wojennej Colt 1851 z niestandardowymi nabojami wykonanymi z ludzkiego ciała, unoszący się w powietrzu jako potwór, przestawiający części ludzkiego ciała, by zabić ofiarę. Masz pomysł.

Alternatywna rzeczywistość

Trollge jest głównym problemem dla innych wszechświatów, w których są miliony i biliony. Nasz wszechświat jest jedną z niewielu rzeczywistości, których brakuje wściekłości Trollge, ponieważ Trollge w tym wszechświecie nie był wypełniony wściekłością i zemstą, kiedy został zapomniany, ale raczej po prostu smutny. Wszystkie incydenty z Trollge, które zostały opublikowane i opatrzone datą, miały miejsce lub będą miały miejsce w innych wszechświatach, więc możemy po prostu powiedzieć, że na razie jesteśmy bezpieczni.

Materiał ciała

Czarne i cienkie ciało Trollge'a, które można zmieniać i konfigurować w dowolny sposób, składa się z substancji, która jest jednocześnie ciałem stałym, płynnym i gazowym, co sprawia, że ​​fizyczne ataki są dla niego bezużyteczne. Trollge pokazuje również tylko emocje szaleństwa, szczęścia i rozczarowania. Trollge nigdy nie komunikował się z kimś i nie mordował go natychmiast, ponieważ żywi się tylko strachem i czystymi negatywnymi emocjami żywych istot. Ma również nieskończoną masę, ponieważ jego ciało jest niezniszczalne. Jego głowa jest zrobiona z ludzkiego ciała, które zebrał podczas mordowania innych, on też może zmienić tę głowę na co tylko zechce. Ciekawostki

Według oryginalnego twórcy Trollge, słyszy każdy twój dźwięk.

Trollge został wymieniony w grze Roblox o nazwie „Typical Colors 2”.

Trollge został potwierdzony, że wróci, według pierwotnego twórcy.

Advertisement