Creepypasta Wiki
Advertisement

NIEDOKOŃCZONE!

Wielka Świąteczna Masakra (Great Christmas Massacre), nazywana także Masakrą w Hillville lub Wigilijną Masakrą, to tajemnicza i do dziś niewyjaśniona zbrodnia, której dokonał nieznany sprawca w nocy z 24 na 25 grudnia 1979 roku w miasteczku Hillville nad Great Salt Lake. W wyniku działań mordercy zginęło 9 osób, a zaginęły 2, z czego tylko 1 - a konkretnie jej zwłoki - zostały odnalezione. Niektórzy łączą to sprawę z tajemniczym morderstwem Sary Carter w kalifornijskim miasteczku Greenwood 2 miesiące wcześniej. Było to również jedno ze zdarzeń które rozpoczęły słynną ,,Klątwę Tuckerów". Lecz po kolei.

Wszystko zaczęło się w Greenwood, spokojnym, otoczonym lasami miasteczku w Kalifornii, gdzie mieszkała samotnie, w domu na wzgórzu, 21-letnia Sarah Carter, która dopiero co wyprowadziła się od rodziców w Salt Lake City w Utah, gdzie do tej pory mieszkała. Chciała zaznać życia i doświadczyć nowych możliwości i perspektyw w Kalifornii, gdzie zatrudniła się jako fryzjerka. Zaczynało się jej dobrze powodzić, lecz po kilku miesiącach - wprowadziła się do Greenwood w marcu 1979 - w nocy z 6 na 7 października 1979 roku wracając z pracy do domu przechodziła jak zwykle przez kawałek ciemnego lasu, który oddzielał ją od domu i słuch po niej zaginął. Jej zaginięcie zgłosiła na policję następnego dnia Mary Willer, sąsiadka Sary, która rano chciała od niej pożyczyć drabinę, gdyż jej mąż jej potrzebował, a ich pękła tydzień wcześniej i jeszcze jej nie naprawili. Wtedy właśnie Mary zorientowała się, że dom Sary jest pusty.

Advertisement