Creepypasta Wiki
Advertisement
Creepypasta Wiki

1287666826226.png

Wśród aktywnych użytkowników internetu popularny jest wizerunek mema Trollface. Niewielu jednak, zna jego mroczną tajemnicę. Wszystko zaczęło się w 2008 roku, kiedy użytkownik o pseudonimie Whynne opublikował na swoim DeviantArcie śmieszny komiks z kierowcą i policjantem. Komiks został zrobiony w Paincie i szybko stał się memem.

Henry Lee Lucas.jpg

Tymczasem, jego prawdziwym autorem był człowiek o imieniu Henry Lee Lucas, sławny amerykański pedofil i seryjny morderca. Na swoim koncie ma 11 udowodnionych zabójstw. Swoją zbrodniczą karierę zaczął od zabicia kuchennym nożem swojej matki. Odsiedział za to 15 lat, w tym 4,5 roku w klinice psychiatrycznej.

Kiedy wyszedł na wolność, urządził prawdziwą rzeź. Po aresztowaniu, sam przyznał się do 300 zabójstw, ale tylko 213 z nich można było ocenić na bardziej lub mniej prawdopodobne. Do dziś nie wiadomo, ilu ludzi straciło przez niego życie. Lucas stał się popularny w amerykańskim społeczeństwie, na motywach jego historii nakręcono 3 filmy.

Podczas procesu udowodniono mu 11 gwałtów i zabójstw, za co dostał karę śmierci, ale później zamieniono ją na dożywotnie więzienie. Lucas zmarł za kratami w wieku 64 lat na zawał serca.

512 8341728fd8dcbdobra2.jpg

Lucas po raz pierwszy narysował Trollface'a na ścianie piwnicy, w której dokonał gwałtu na dziewczynce.

Później ozdobił nim swoją celę.

W jaki sposób Whynne odnalazł rysunek, tego nie wiemy. Jedna wersja mówi, że stało się to podczas wycieczki do miejsca pracy jego ojca (funkcjonariusza jednego z wydziałów policji w Texasie). Według drugiej, Whynne zobaczył Trollface'a na zamkniętych forach internetowych dla zboczeńców, na którym opisywana była postać Henry'ego.

Tak czy inaczej, ta wykrzywiona w szyderczym uśmiechu twarz jest ponurym towarzyszem współczesnej internetowej społeczności...

Źródło: http://joemonster.org/art/20517

Przepisanie: FreddyTheBearFazbear.

Posłowie: Internauta który opisał tą historię, nie gwarantuje jej prawdziwości gdyż nie otrzymał jej z oficjalnych źródeł.

Advertisement