Creepypasta Wiki
Advertisement

Kojarzysz może teorię mówiąca, że jeśli wyobrazisz sobie coś dostatecznie mocno, jeśli uwierzysz w tego istnienie, to to coś się unaoczni, stanie się prawdziwe?

Na pewno kiedyś o tym słyszałeś. Brzmi wspaniale, prawda? Wyobraź to sobie tylko. Tyle możliwości! Mógłbyś stworzyć dosłownie wszystko czego pragniesz! Ja na przykład chętnie sprowadziłbym do tego świata parę osób i istot. Chociażby Pikachu! Albo te małe puchate misie z Gwiezdnych Wojen. Te, no… Ewoki! A ty? Co chciałbyś przywołać? Może ulubionego bohatera z książki? A może swoją wymarzoną dziewczynę/chłopaka? Kogoś, kto w przeciwieństwie do niektórych osób nigdy by cię nie opuścił.

A może byłby to jednak potwór z nocnych koszmarów, które nawiedzały cię w dzieciństwie? Przecież wierzyłeś w niego tak mocno!

Co? Jak to „wykluczone”? No przecież nie powiesz mi, że nie pamiętasz już jak bardzo panikowałeś gdy zostawałeś sam w domu, gdy mimo raczej wczesnej pory robiło się już ciemno. Nie udawaj, że zapomniałeś też jak każde rzucone na krzesło czy podłogę ubranie wyglądało jak paskudna paszcza albo demoniczna ręka gotowa zacisnąć się na twoim gardle gdy tylko zamkniesz oczy. Jeśli mi nie wierzysz, to spytaj się mamy. W końcu co nocy musiała zaglądać pod łóżko, do szafy… A gdy zalewałeś się ze strachu łzami, to właśnie ona przychodziła utulić cię do snu.

Tak… Pamiętasz.

On też.

Czujesz czasem coś dziwnego, prawda? Że nie jesteś sam. Słyszysz szept, czujesz na karku czyjś oddech, kątem oka dostrzegasz jakiś ruch… Ignorujesz to. No tak, przecież jesteś dorosły. Zapomniałem…

Nie uważasz, cukiereczku, że to najwyższa pora, by w końcu przywitać się ze swoim starym znajomym?

________________________________________________________

Kolejna pasta, mam nadzieję, że się spodoba :D Z tego miejsca dziękuję Albardowi, który pomógł mi uzupełnić tę pastę, i który jest zbyt lamerski, by założyć sobie tu konto.

Kumkwat

Zbyt lamerski nie jestem. Podziękowania przyjęte. Jakby ktoś narzekał, że "2/10", to mogę wysłać wersję bez jakielkolwiek korekty. Jest inna. Może się bardziej spodoba. A edytuję to, żeby wskoczyło do góry i zdobyło więcej komentarzy, bo Kum bardzo lubi kiedy inni doceniają jej pracę.

Albard

Advertisement